Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Nu är ju Axel 1år så då får man ta det onda med det goda :roll: ! han fick sitt stick idag han satt i sjalen o det gick jätte bra han :) hann bara klaga se'n vart det klart !!!!

8) men min Bvc tjej är as bra vi tänker likadant ... vi sticker först o får snacka se'n .. så det är lite som hos vetrinären
Hej "stick " hur är det ....bla bla ... när vi kom ut hande han glömmt det totalt !!! 8)

Jag satte honom i dubbelt kors han satt bra jag stoppade in armar o "kramade"fast honom så det ärnda hon behövde hålla var benet !!!! o det var i rätt höjd för henne oxå !!!! svettigt blev det men vad gör man inte för sina troll :lol:
Användarens profilbild
Av Alex
Mkt fiffigt!! Säger som Lin: att inte JAG tänkte på det :roll:
Senast redigerad av Alex den fre sep 09, 2005 12:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har tipsar innan men det var ju till förra ja för 6 mån eller så ! :roll:
Användarens profilbild
Av Tiz
Japp! Funkar kanon! Så gjorde vi också vid vaccinantionen. Han satt i sjalen när doktorn kollade öronen också. Lugnt och skönt.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Å men vad smart!

Hade ju sjalen o allt med men inte tänkte jag så långt.....

Nu gick det visserligen bra ändå - gnydde till o sen var han nöjd igen :) (förra onsdagen)

Men jag skall komma ihåg det till nästa gång. Eller om nån skall kolla öron eller nåt sånt.
Av Annamamman
Vilket bra tips! Det är dags för första vaccinatioen till veckan eller så, så det kom precis rätt i tiden för mig.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Men vad smart du är Trollmamma! :-)

Alexander ska vaccineras i början på nästa månad så jag får väl komma ihåg sjalen då.

Vi var på läkarbesök i veckan och det var inte populärt! Fast jag hade ingen sjal förstås men jag tror mest det berodde på att läkaren luktade rök. Himla ofräscht av en läkare tycker jag med!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Sporttjejen skrev:Men vad smart du är Trollmamma! :-)

Alexander ska vaccineras i början på nästa månad så jag får väl komma ihåg sjalen då.

Vi var på läkarbesök i veckan och det var inte populärt! Fast jag hade ingen sjal förstås men jag tror mest det berodde på att läkaren luktade rök. Himla ofräscht av en läkare tycker jag med!
Tack jag har mina :idea: som går hem då o då !!

Luktar Askop som min äldsta säger ... hans mormor som lärt honom o han säger det friskt ! det är ju as äkligt med rökare som man känner på doften att dem är .. gillar jag inte alls. :twisted:
Av AmandaPitkänen
å så smart! Varför tänkte inte jag på det då vi tog sprutan? Han gallskrek ju och gick knappt att hålla still han :(
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Kanske ett tips att puffa....
(även om jag tyckt det varit lättare att hålla dem oftast..)
Av butterfly
Jag har ammat G när han fått vaccin. Han bara tittade upp, som om han undrade vad som hände, och fortsatte sen amma. Sköterskan satt på huk och stack.
Användarens profilbild
Av trollmamma
butterfly skrev:Jag har ammat G när han fått vaccin. Han bara tittade upp, som om han undrade vad som hände, och fortsatte sen amma. Sköterskan satt på huk och stack.
Super bra !
jag ammade Axel när dom tog blod prov p det är ju så bra om det går !
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?