Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Våren är GRÖN och skön och fyller man år nu i krokarna så ska man väl ha en passande vårklänning? Sigges kusin blir två i dagarna och denna klänning landar i hennes brevlåda imorgon! :D

Bild

Jag testar en ny modell på förklädesklänning - så här ser baksidan ut:

Bild
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag beställer en diiiiirekt!
Den är ju självskriven på nästa Bajen-match! Jag tror dock att jag skulle se lite oseriös ut i den...men någon av mina barn skulle vara bedårande i en sådan! 8)

Den är med andra ord: UNDERBAR!!!

Lyllos lyckliga ägarinnan! :D
Användarens profilbild
Av Luna
Håller med, grönt är skönt å FINT!
Användarens profilbild
Av sacha42
såå fin
Användarens profilbild
Av Kotten
Jättefin! Hur hinner ni med allt? Hyr ni in folk som skriver på SB åt er så ni ska hinna sy?
Användarens profilbild
Av edpix
Jag säger det igen...Vad duktig du är! :love:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Kotten skrev:Jättefin! Hur hinner ni med allt? Hyr ni in folk som skriver på SB åt er så ni ska hinna sy?
Man ser väl till att utbilda sig till ett yrke med extremt hög arbetslöshet så att man har tid att både sy och skriva här... 8)

Jag är alltså arbetslös, och för att inte gå under själsligen måste jag få utlopp för min kreativitet. Därför syr jag som en galning just nu. Och för att känna att jag finns, är i ett sammanhang, hänger jag ofta här. :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
fantasiflicka skrev:Jag beställer en diiiiirekt!
Den är ju självskriven på nästa Bajen-match! Jag tror dock att jag skulle se lite oseriös ut i den...men någon av mina barn skulle vara bedårande i en sådan! 8)

Beställ på du! 8) Har mycket tyg kvar.

& så kan jag ju berätta att den är sydd ca 100 m från Bajens träningsIP här i sköna gröna Årsta... 8)

Tänkte på dig, Fantasiflicka, när jag hittade det här tyget. Minns nån tråd där du visade ditt gröna vardagsrum, om jag inte minns fel. :lol: :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
ZaZi skrev:
fantasiflicka skrev:Jag beställer en diiiiirekt!

Beställ på du! 8) Har mycket tyg kvar.

& så kan jag ju berätta att den är sydd ca 100 m från Bajens träningsIP här i sköna gröna Årsta... 8)

Tänkte på dig, Fantasiflicka, när jag hittade det här tyget. Minns nån tråd där du visade ditt gröna vardagsrum, om jag inte minns fel. :lol: :D
Javisst är mitt himmelska vardagsrum lika grönvitt som självaste bajenhjärtat! Jag väntar på ditt besök så du får se irl... 8)

Men kan du då pm:a en offert så jag vet hur mycket jag ska avsätta i kommande månads budget för klänningsutgifter? 8)
Användarens profilbild
Av lingonben
Snygg! :D Och användarvänlig! Man behöver inte vara rädd för att gräsfläckarna inte ska gå bort i tvätten!! :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Superfin :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?