Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av StellaTheStar
säkraste ryggknytningen?

har precis ramlat ner en underbar gås i brevlådan å nu ska här provknytas å provbäras, både fram och bak och uppåner? :oops: ;-)

kanske orkar jag med en promenad också, då killen är en stor 19mån undrar jag om ryggsäck är det säkraste ryggknytningen sett från en ev. vilde på ryggen? ;-)
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
tack :-)

prövade nyss, gick inte värst bra undrar om det berodde på att sambon som skulle hjälpa mig å lyfta upp lillen bara kittla honom och mig hela tiden?

måste sett hel kul ut vi sprang runt hela huset alla tre asgarva åså en grön sjal flygandes omkring??? :roll:
Användarens profilbild
Av Elina
såg säkert helroligt ut. :D omslutet på ryggen är rätt svårt att få till själv.. Öva öva öva... 8)
Användarens profilbild
Av naimiez
Håller med, öva öva öva....här är en bild på min

Bild Bild

Jag gör en knut på framsidan innan jag slänger över axeln.....
Användarens profilbild
Av Elina
naimiez skrev:Jag gör en knut på framsidan innan jag slänger över axeln.....
Ja, det gör jag oxå, annars är det toksvårt att få till...
Användarens profilbild
Av Alven
Elina skrev:
Så gör jag med. Efter mycket övning kan jag få till ett schysst kryss på under minuten ;)
Användarens profilbild
Av Elina
Alven skrev:
Elina skrev:
Så gör jag med. Efter mycket övning kan jag få till ett schysst kryss på under minuten ;)
:urule:
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
tack för peppningen :-)

ja tillslut så knöt jag upp lillen på sambon ;-) det va skit kul å "galoppera" runt på pappas rygg 8)

även jag fick till det någorlunda nu innan läggdags, svårast är att få det tajt eftersom killen gärna böjer sig utåt innan man är klar... Men gör även jag knut fram...

här är 2 bilder när pappa bär...

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
naimiez skrev:Håller med, öva öva öva....här är en bild på min

Bild Bild

Jag gör en knut på framsidan innan jag slänger över axeln.....

vad fina ni e :-) snacka om att matcha :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
StellaTheStar skrev:tack för peppningen :-)

ja tillslut så knöt jag upp lillen på sambon ;-) det va skit kul å "galoppera" runt på pappas rygg 8)

även jag fick till det någorlunda nu innan läggdags, svårast är att få det tajt eftersom killen gärna böjer sig utåt innan man är klar... Men gör även jag knut fram...

här är 2 bilder när pappa bär...

Bild

Bild
Ser ju jättebra ut ;-) :tumup:
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
tack :-) tror jag måste försöka få ut tyget lite bättre i knävecken så rumpen komer ner mer? (eller?) men det dög ju de minutrarna han satt där å skutta :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
StellaTheStar skrev:tack :-) tror jag måste försöka få ut tyget lite bättre i knävecken så rumpen komer ner mer? (eller?) men det dög ju de minutrarna han satt där å skutta :D
Ja försök med det du, fast det där var ju helt ok som första gång :wink: :tumsup:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag lärde mig FÖRST att knyta tibetan. Det var lättare att få till tyckte jag. Då kunde jag hissa henne så högt upp att hon nästan låg över axeln. X-omslut på ryggen fick jag inte till förrän jag fick en hint om att hon satt på TOK för högt upp. Det är liksom tekniskt omöjligt att böja armen i den vinkeln så att man kan dra runt tyget.

Jag gillar fortfarande tibetansk ryggsäck bäst, men varierar med vanlig ryggsäck om jag ska knyta utanpå vinter-ytterkläder. Min sjal funkar PRECIS för ett x-omslut, men bara om man är noga med knuten. Ska jag bära långt så blir det sele i stället.

//Kaja
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
kajsa kavat skrev:
StellaTheStar skrev:tack :-) tror jag måste försöka få ut tyget lite bättre i knävecken så rumpen komer ner mer? (eller?) men det dög ju de minutrarna han satt där å skutta :D
Ja försök med det du, fast det där var ju helt ok som första gång :wink: :tumsup:
kommer ju bli kartig snart :wink: tack :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?