Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Jag fick lite tyg som jag tror kommer bli en skön tunn sommarsjal, bara det att jag gillade inte riktigt färgen! Det var orangefärgat och jag tänkte det måste gå att färga rött så jag testade med en ask Herdins djupröda. Då blev det mörkorange! Är det nån som har en idé om hur jag ska få bort den gula tonen så det blir riktigt rött? Jag har funderat lite på att prova vinrött istället men vet inte... Förslag?
tpf
Användarens profilbild
Av Elina
Kan tänka mig att det blev mörkorange för at du hade för liet färg? Sjalar kräver ganska mycket färg, jag använder alltid 2 stora paket till en vävd sjal.

Pröva med rött, det borde funka, men tillräckligt mycket. Om det var så att det var tillräckligt mycket så vet jag inte vad som var fel :hmm:
Av eamane
Hm tyckte tyget var så tunt så det skulle räcka med en men jag får köra en omgång till och testa kanske... Får se hur det går :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?