Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Hur har ni burit bekvämast efter snitt? Dvs tills det varit ordentligt läkt.

Sjal?
Vanligt omslutet känns som att det skulle trycka och dra i snittet.

Sele?
Det känns som att en BabyBjörn skulle vara snitt-vänligast. :shock:
Användarens profilbild
Av Bina
Jag bar inte med sjal förrän min skrutta var 3 månader och dessförinnan med BabyBjörn Active... det funkade fint med tanke på snittet.

Förutsatt att du blir stark-joel cohen-bikinisnittad tror jag det går utmärkt att knyta omslutet för att bära. Jag tänker ge mig på och testa... visst snittades och bar väl Jag71 sina småtjejer i omsluten sjal *har för mig*
Användarens profilbild
Av mica
Bina skrev:...Förutsatt att du blir stark-joel cohen-bikinisnittad ...
Ja inte vet jag. :D Får plugga in på namnet så jag kan fråga vid inskrivningen. :D :D :D
Användarens profilbild
Av Bina
mica skrev:
Bina skrev:...Förutsatt att du blir stark-joel cohen-bikinisnittad ...
Ja inte vet jag. :D Får plugga in på namnet så jag kan fråga vid inskrivningen. :D :D :D
Hahahaha... ja men alltså nu skall jag förklara :this:
Starksnitt är ett Johel Cohen ... där använder man sig av händerna och drar upp kanterna, detta för att man har sett att det läker väldigt bra om det inte är knivskarpa kanter. Detta ligger lite längre upp än ett Bikinisnitt som man skär hela vägen. Dock är alltså även detta vågrätt..

Vad jag menade var att förutsatt att de inte av någon anledning skulle snitta lodrätt från navel och ner så skall det nog gå toppen att bära med sjal. :D
Användarens profilbild
Av buebo
Jag bar i vanligt omslutet med smokingen utanpå (himla dålig på vad knytningarna heter :oops: ) från början då jag bar han i sjalen. Några gånger i vagga men mest mage mot mage. Funkade alldeles utmärkt! :D Inte nånsin att det tryckte eller drog i såret.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?