Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Toyya
Instämmer i dina hyllningar till världens bästa forum!

Andra forumsidor jag är inne på har inte alls samma känsla!
Användarens profilbild
Av Tabby
Instämmer.

Men Åsa, ska ni flytta utomlands? När kommer detta ske. Kommer sakna er ju..... :roll:
Användarens profilbild
Av Annika80
Håller med dig och de övriga och känner igen mig till stor del, har tyvärr inte heller så många vänner kvar pga olika val i livet.
Och varje gång jag loggar in på SB blir jag glad :D
Stämningen är så varm och go och ja bara underbar.
Det finns inte nåt annat forum som ens kan komma i närheten av det!
Och har man problem, eller vill ha tips och råd, så dröjer det inte många minuter innan man får svar.
Och sjalträffarna är ju allra bäst då man får träffas IRL.
Användarens profilbild
Av naimiez
Åh, tårar i ögonen :loving: Kan säga samma sak om SB .......och jag hoppas vi håller kontakten fast ni flyttar....eller vi :oops: .....för jag saknar dig sååååååå när du nu börjat jobba :-D
Av dora
ja, det var fint skrivet och jag instämmer. :heart: det här är en härlig mötesplats!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:tumsup: :app: :heart:
Användarens profilbild
Av korell
Jag kan bara hålla med :D
Jag hade varit tokisolerad eller haft som alternativ att umgås med folk bara för att de är föräldrar, om jag inte hittat sjalbarn. Ni är både föräldrar OCH delar i mångt och mycket mina värderingar.
Sjalbarn förgyller mitt föräldraskap :heart:
Användarens profilbild
Av Eulalia
:iagree: :heart: :vågen: :rock: :D !
Användarens profilbild
Av elisabet
Mamasamueli skrev:Om du är patetisk så är jag det med... :heart: Känne rigen din story! ;) Allvarligt talat så har jag fått värsta kontaktnätet genom SB. Jag hade aldrig blivit medlem i Amningshjälpen om det inte vore för SB, tex. :D Och lärt mig så mycket... :heart: Det är inte alls som ett internetforum där man utnyttjar internets anonymitet och gömmer sig bakom ett nick, utan en spännande mötesplats. :D
:iagree: För i sådana fall är jag patetisk med :!: Jag kunde aldrig tro att ett internetforum skulle kunna betyda så mycket för mig :heart:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Grattis på födelsedagen till lillebror/syster!

Håller bara med om att SB är ett härligt forom :vågen:
Användarens profilbild
Av svas
Åsa, du har en speciell plats i mitt sjalhjärta. För när jag skulle köpa min första vävda sjal var du den som visade upp Jakob... Och det blev en Jakob! Sedan har det börjat rulla på!
Av Aelia
SB är bara bäst, vad skulle jag göra när jag hade/har problem utan er tjejer? Här får man alltid hjälp. Vad kan man önska sig mer liksom
Användarens profilbild
Av aneeha
korell skrev:Jag kan bara hålla med :D
Jag hade varit tokisolerad eller haft som alternativ att umgås med folk bara för att de är föräldrar, om jag inte hittat sjalbarn. Ni är både föräldrar OCH delar i mångt och mycket mina värderingar.

men precis så är det! :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
korell skrev:Jag kan bara hålla med :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av Plinga
En till som håller med!!!

Jag är urdålig på att hitta vänner, att bli sådär "kompis på riktigt" tycker jag är ursvårt. Men så finns sb, och där kan man hitta vänner! Även om jag ännu känner mig rätt vilsen på träffarna, så känns det ändå bra här, bakom skärmen... :wink:

Och även vi kommer sakna er om/när ni flyttar!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?