Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kate
Droppen skrev:
Kate skrev:
exiteme skrev:
Isanna skrev:Skickar de till Sverige nu när de har svensk återförsäljare då? :hmm: Tanken slog mig bara nu.
Ingen aning. Men TT har slut på Carneval, som jag vill ha. Då måste man väl kunna beställa från USA...? Någon som vet?
Fast det stämmer inte att Carnival är slut i lager...
Droppen skrev:
Isanna skrev:Skickar de till Sverige nu när de har svensk återförsäljare då? :hmm: Tanken slog mig bara nu.
Ja varför skulle de inte göra det menar du? :hmm:
Jag menar, jag kan tex ju köpa en Easy direkt fr Easycare trots att de har flera åf här i Sverige.
Tiny Tots är exklusiva importörer av Becos i Sverige vilket betyder att det enbart är Tiny Tots som tillåts importera dem från Ecobabies. Detta är reglerat i ett avtal som är upprättat mellan Ecobabies och Tiny Tots och gäller både för handel mellan Ecobabies och svenska återförsäljare samt Ecobabies och konsument.

Easycare har mest troligt inte upprättat något sådant avtal med de återförsäljare som finns i Sverige, för annars hade de inte kunnat skicka direkt till konsument.
Då innebär det alltså att man egentligen inte får/kan köpa direkt fr ecobabies?
Men min betalning har iaf gått igenom så jag hoppas det kommer en snart.
Intressant att höra, aldrig hört talas om sådana avtal förut.
Precis!
Tiny Tots är de enda som får handla direkt från Ecobabies såvida inte Tiny Tots hänvisar en kund direkt till Ecobabies på grund av att vi av någon orsak inte vill importera en viss sele som en kund efterfrågar (vilket inte kommer att behöva inträffa ;-)) eller om vi känner att det blir orimlig väntetid för en kund att vänta på att vi ska lägga en beställning hos Ecobabies.

Sådana avtal är inte ovanliga, utan brukar upprättas i de fall en tillverkare har en distributör i ett visst handelsområde.
Användarens profilbild
Av Kate
exiteme skrev:
Kate skrev:
När jag trycker på köpknappen kommer det upp att de är "Tilfälligt slut".
Det är för att det är den sista vi har kvar och för att lagerstatus blir "Tillfälligt slut" i och med att du reserverar den sista selen.
Om du går till varukorgen (överst) så ser du att det ligger en Beco Carnival i din varukorg.
Användarens profilbild
Av exiteme
Kate skrev:
exiteme skrev:
Kate skrev:
Det är för att det är den sista vi har kvar och för att lagerstatus blir "Tillfälligt slut" i och med att du reserverar den sista selen.
Om du går till varukorgen (överst) så ser du att det ligger en Beco Carnival i din varukorg.
AHA!!!!! :D :duh:
Men NU är de slut!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
exiteme skrev:
Kate skrev:
exiteme skrev:
Kate skrev:
AHA!!!!! :D :duh:
Men NU är de slut!!! :wink:
Gissar jag trodde som Exiteme när jag försökte beställa den för 1 v sedan... :hide:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?