Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det är en norsk tjej som syr unika och otroligt vackra mei tais, jag har suktat såååå länge och äntligen har jag nu en egen smileull - peek-a-boo heter den! (Eller tittei på norska) Förutom att den är vacker så är den sååå skön att använda!

Länken till smileull och vår MT - (Det är den blå/röda med beiga stropper)
http://smileull.typepad.com/

Bild

Bild

Koppar & klistrar in Smileulls info fr tettintil:

Hva kjennetegner en smileull mei tai?

* Ikke to er like
* Panel med "det lille ekstra" - bånd, patchwork, flere stoffer, innslag av vintage e.l.
* Vanligvis vendbar
* Dekorsøm rundt panelet
* Skrå midjestropper, 45* vinkel
* Skulderstropper på ca 2 meter
* Panelstørrelse ca 42,5 * 46,5 cm
* Foreløpig ikke sovehette
* Pris: 750 kr i startfasen

Våran är 41cm bred, sovhätta +100kr.
Senast redigerad av Gerda den lör apr 21, 2007 18:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sanna73
Hur läcker som helst :love:
Förstår att du suktat :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Bilder!!

Och mått på sittdel band med mera (lägg gärna in det under den klistrade tråden om mått på olika MT) ! Jösses så fina!
Användarens profilbild
Av P
Underbar :love:

Nu suktar jag efter en sådan ju.
Användarens profilbild
Av Gerda
Ja, hon gör helt underbara MT's - konstverk tycker jag!

Hon tar eg. inte beställningar, men jag var fanatiskt förälskad i Cool Heart MT som hon sytt, och fick grava hjärtesorgsskador när jag fick reda på att den var såld... Så hon tyckte väl synd om mig... :wink:

Cool heart

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
Underbar! :love: & ni är så fina i de färgerna!
Användarens profilbild
Av melon
Fiiin!

Nu blir jag nyfiken; upplever du någon skillnad med midjebanden fastsydda på snedden eller raka? Är i MT-syartagen... :wink:
Användarens profilbild
Av Gerda
melon skrev:Fiiin!

Nu blir jag nyfiken; upplever du någon skillnad med midjebanden fastsydda på snedden eller raka? Är i MT-syartagen... :wink:
Jag gillar att knyta apron, så de sneda passar oss väldigt bra. Fördelen med raka är ju att kunna knyta både apron och non-apron. Många säger att non-apron för barnet närmare, men jag tycker att med de sneda banden att jag får Louisa närmare mig.
Användarens profilbild
Av Annika80
Gerda skrev:

Jag gillar att knyta apron, så de sneda passar oss väldigt bra. Fördelen med raka är ju att kunna knyta både apron och non-apron. Många säger att non-apron för barnet närmare, men jag tycker att med de sneda banden att jag får Louisa närmare mig.
Hm :roll: vad är apron och non-apron, nåt jag missat helt
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Annika80 skrev:
Gerda skrev:

Jag med... :roll: :lol:

Vad fin den är Gerda!!! :D
Användarens profilbild
Av melon
fantasiflicka skrev:
Annika80 skrev:
Gerda skrev:

Jag vet inte heller vad det är...
Användarens profilbild
Av Gerda
melon skrev:
fantasiflicka skrev:
Annika80 skrev:
Gerda skrev:

Jag vet inte heller vad det är...
Å, det säger dem i norge... Kanske knyta förkläde???

Ska kolla i galleriet på sjalbarn o se vad knytningarna kallas här...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?