Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
asa skrev:Visserligen storhandlar vi med bil men jag sticker ner till den lokala affären för att småhandla så brukar jag försöka se det positivt och intala mig själv att det är bra träning. Två kassar, lika tygnd och sen dubbelsteg i alla trappor så kanske rumpan så småningom kommer att sitta där den satt innan graviditeten :lol: . Försöker göra små osynliga bicepcurls när jag går. Det kanske är larvigt men det är den enda styrketräning jag får så jag är glad för det.
:mitvit: :hide: :floet2:
Användarens profilbild
Av Cayenne
bani skrev:Åh vad skönt att forumet är tillbaka så jag kan svara... :notes:

Jag är visserligen lite graviditetssvag i skelettet fortfarande, men även annars tycker jag det är tungt att bära kassar. Helt fel belastning. Brukar ju cykla vanligtvis, då har jag korg och så. Funderar på en dramat, men vet inte... ryggsäck orkar jag ju inte än.

Ni som har bil borde vara diskvalificerade, ni fuskar. :nono:
Är man nyförlöst ska man inte gå och storhandla och bära hem allt själv. Har du ingen karl? Finns det inga bussar? Men du har ju äldre barn som du kan ha med dig som bärhjälp.....
Användarens profilbild
Av bani
Nej nej, jag storhandlar ingenting! Jag har promenerat iväg nu på sistone och småhandlat någon liter mjölk och så där, men alltid med vagnen. Det var bara en dag som jag gick med bara sjalen, och tyckte att kassen med en liter mjölk, två citroner, en limpa bröd och nåt mer (inte en blytacka) kändes så vaaansinnigt tung. Vi har inte så långt till affärer. :)
Användarens profilbild
Av Sessan
Innan vi hade bil brukade jag ta med mig cykeln till affären. Jag hade Smilla på ryggen o hängde 4 matkassar på styret, sen traskade vi hem. Avsevärt lättare än att bära o så slipper man dra in en vagn i affären :D
Användarens profilbild
Av schmut
körtkortslös som jag är så blir det antingen vagn med om det ska storhandlas eller så leder jag cykeln för där kan jag klara 4 påsar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?