Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Jag har nyligen börjat knyta upp Samuel 8 månader på ryggen i tibetansk ryggsäck.
Han sitter tydligen så bra att han ofta somnar lite oväntat! Hur gör ni när barnen somnar på ryggen, jag lyckas inte dra upp tyget över huvudet på honom själv. Häromdan fick jag be en annan mamma på stan om hjälp, och det känns ju lit larvigt...

Tips emottags tacksamt!
Användarens profilbild
Av marlene
Jag har en tunn sjal (vanlig sjal) som jag har köpt på indiska som jag har knytit runt huvudet på wille när han har somnat.
Bild
Så fast där har jag använt bärabarnsjalen som är ganska mycket större
Användarens profilbild
Av jag71
Skrutten här somnar också i sjalen. Vi hämtar och lämnar från skola och dagis just i hans sovtider så han sover ofta i sjalen. Jag går bara försiktigt och så försöker jag se till att han har huvudet mitt i min rygg. Jag har försökt med en tunn sjal för att hålla fast huvudet men jag klarat inte att få den bra. Har provat omslutetryggkryss (heter det så ?) och då får han bättre stöd och det är enklare att få in huvudet lite under sjalen. Är jag själv så brukar jag be folk om hjälp (helst anfdra mammor/pappor - det ger ett utmärkt tillfälle att tala om alla fördelar med sjal! :lol: jag påpekar att det här är enda nackdelen och det beror bara på att jag inte övat tillräckligt mycket ännu) och om är tösen med så fixar hon det i en handvändning.
Användarens profilbild
Av Alex
Så gör vi med! Felix kan ju justera sjalen, och annars finns det många villiga runt om. Lite jobbigt ute i skogen, men då får han vara på magen oftast,
Användarens profilbild
Av annikar
Tack så mycket!

Ska testa med en mindre sjal.
Fast idag insåg jag att det inte är helt lätt när man har en busunge som hela tiden tar av sig mössan när han sitter på ryggen, fick slå knut på mig själv när jag skulle få på den igen. Dags att köpa en mössa med knytband ;-)

Tack för hjälpen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?