Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
:shock: Hjälp vad snygg den blev! Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mums vilken godisvagn! :D perfekt sommaråk :tumup:
Användarens profilbild
Av Ester
tyget är köpt på Åhléns - köpte 3 meter som skulle blivit en MT - sen har det legat i garderoben....kan tänka mig att det gick runt 2 meter...inte mer iaf....

ska nog handla lite ny tråd och förstärka dn lite här och där så att den inte spricker i sömmarna....
Av missX
Men gud! Den är ju toksnygg ju :love: :love: :love: !
Användarens profilbild
Av ernamalin
missX skrev:Men gud! Den är ju toksnygg ju :love: :love: :love: !
:iagree: toksnygg var ordet!
Användarens profilbild
Av Vida
Snygg!!!! Något sånt där vill jag göra... :)
Sen ska jag gå loss på innebandytejpen (sån som man har på bandyklubbornas skaft - de finns i massa fina färger) Och så vill jag nog ha chassit i typ silvermetallic- eller lilametallic :love: *haha* Vi får se... Eventually...
Användarens profilbild
Av emmahawk
ohhh bella vilket jobb! :love: :rock: och innebandy-tejp tipset var ju dunder, det skall jag komma ihåg. I den högst osannolika händelse att jag skulle komma hela vägen fram till ett klädselbyte ngn gång :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vilken skillnad! Imponerande!
Av legenden29
Halleluja! Hade jag inte varit återvinningsfrälst innan så skulle jag ha blivit det nu! Vilken fin vagn! Och vilken skillnad mot innan. Tur du tog en "före-bild" (hihi, det där kan tolkas olika) så vi verkligen kunde se skillnaden!
You made my day!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?