Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min sambo köpte med sig två st ljuvliga ikat hem från Bali när han var där för en massa år sedan. Dessa ligger nu och skramlar till ingen nytta i vårt linneskåp. Visst borde det väl kunna komma till användning istället, och varför då inte till något sjal-aktigt? :D

Funderar på att sy antingen en kortsjal (går det att knyta något med 2,9 meter sjal?) eller en ringsjal och kanske en mei tai eller sele eller dyl. Vad tror ni skulle passa? Tygkvaliten tror jag skulle passa utmärkt i alla fall, relativt stumt på längd och bredd, men med god giv på diagonalen.

Tacksam för förslag och tips!

//Emma
Användarens profilbild
Av melon
Vad är en ikat?

Och du kan väl knyta typ... vagga... :wink: Eller torso.
Användarens profilbild
Av Edith
Ja, en MT till vore inte fel, är inte helt nöjd med den jag redan har sytt. Fast en ikat räcker till mer än en MT. Vet inte om jag skulle få nytta av en kortsjal, eller om en ringsjal är bättre. *fundera*

I och för sig har jag inte informerat sambon om mina planer heller, men det är ju så synd att låta så vackra tyger ligga till ingen nytta!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?