Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Hur orkar man bära allt? Igår tog jag vagnen för att orka "bära" hem matkassarna med sonen i Mobyn. I dag struntade jag i det, och det kändes lite tungt faktiskt, även om det bara var en kasse.

Hur gör ni proffs?
Användarens profilbild
Av Maerion
Dramaten! 8)

(Neej, jag har ingen, men jag drömmer om en! Vi handlar mest med bil)
Av Jenny
Ryggsäck! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Ja, en dramat skulle man ha.

Handlar jag bara lite tycker jag en ryggsäck är perfekt, storhandlar jag blir det oftast med bil. Annars händer det allt att vagnen får hänga med som laståsna :lol:
Användarens profilbild
Av Korp
Håller också på dramat!
fast det går i mer i barnvagnen i alla fall om den är tom
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vi storhandlar i princip bara och det gör vi med bil. Det lilla som kan bli däremellan orkar jag bära :wink:
Av anna m
Hammockbagen rymmer faktiskt väldigt mycket och den slänger man bara över axeln och brer ut tyget à la sjal.
Användarens profilbild
Av amöba
Maken handlar 8)
Användarens profilbild
Av solanna
När vi bodde i stan och handlade utan bil använde jag vagnen för att köra hem matkassar i, medan jag bar på Viggo. Nu handlar vi alltid med bil så nu kör jag lugnt en kundvagn med kassar till bilen medan Dante får åka sjal i affären.

Ryggsäck har jag också använt en hel del ihop med sjal, men visst kan dte bli lite tungt om man har mycket saker med sig.
Användarens profilbild
Av Helen
Det beror lite på vad som ska handlas.
Vagn till maten fungerar, men en vällastad vagn knäcker ryggen på mig, då får jag ont.
Dramaten har jag. men eftersom jag drar med ena armen snedbelastar det mina fogar. Bättre än inget om det ä rtunga saker.
En påse i varje hand och dottern på ryggen ger mig bästa avlastning.
Av Pétronille
Storhandlar gör jag med barnvagnen! Småhandlar gör jag som Helen, en påse i varje hand, bebis på ryggen.
Användarens profilbild
Av emelie
amöba skrev:Maken handlar 8)
:iagree:
Användarens profilbild
Av bani
Åh vad skönt att forumet är tillbaka så jag kan svara... :notes:

Jag är visserligen lite graviditetssvag i skelettet fortfarande, men även annars tycker jag det är tungt att bära kassar. Helt fel belastning. Brukar ju cykla vanligtvis, då har jag korg och så. Funderar på en dramat, men vet inte... ryggsäck orkar jag ju inte än.

Ni som har bil borde vara diskvalificerade, ni fuskar. :nono:
Användarens profilbild
Av zandrama
kajsa kavat skrev:Vi storhandlar i princip bara och det gör vi med bil. Det lilla som kan bli däremellan orkar jag bära :wink:
:iagree:

Sen har jag nästan alltid en vagn i alla fall eftersom jag har två småttingar att hålla reda på, och då får det även plats under den.
Användarens profilbild
Av asa
Visserligen storhandlar vi med bil men jag sticker ner till den lokala affären för att småhandla så brukar jag försöka se det positivt och intala mig själv att det är bra träning. Två kassar, lika tygnd och sen dubbelsteg i alla trappor så kanske rumpan så småningom kommer att sitta där den satt innan graviditeten :lol: . Försöker göra små osynliga bicepcurls när jag går. Det kanske är larvigt men det är den enda styrketräning jag får så jag är glad för det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?