Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Hej! Vi kanske ska dra oss neråt Grekland denna sommaren.... men jag vet inte vad jag ska bära med? Just nu äger jag inga bärdon, eftersom mina söner inte tycker så mycket om att bli burna för tillfället. Jag har haft problem ett tag med att bära lillkillen på ryggen eftersom han kränger sig. Köpte en meitai, men det passade inte oss.... I sjal är det svårt eftersom han kastar sig bakåt, så det blir ostadigt. Tycker ju bäst om att ha honom på magen, men eftersom jag är gravid så funkar ju inte det heller så länge till :) :)

Sen är det ju VARMT i grekland oxå.... Jag kommer ha med sulkyn till min stora pojk och sen måste jag bära liten, om jag ska kunna ta mig någonstans, det är ju väldigt trappigt, backigt och stenigt i Grekland och inte aktuellt med dubbelvagn :) :)

Funderar på en ergo som jag haft en innan, men tycker inte jag kan bära så länge med den?? Eller om jag ska satsa på en bra stadig långsjal och helt enkelt vänja honom att sitta där? Kanske går bättre när vi är ute och går, då guppar det ju och det finns mycket att titta på. Jag har mést burit hemma, där han liksom vill kolla vad jag gör hela tiden...
Men vilken sjal ska det vara då?? Sval och stadig??

Vad tycker ni?

KRAm
Användarens profilbild
Av jag71
Sval och stadig tycker jag att mimmis krinklade är. Finns det ingen i göteborg som har en så du kan prova om den passar dig. Måste ju säga att jag blir lite avis på dig om ni åker till grekland i sommar. Så mysigt där.
Användarens profilbild
Av Lydia
Patapum toddler hade vi till Hanna när hon var drygt 1 år (1 år och 4 månader?), i den slutade hon att kränga sig bakåt.

Om du ska ha långsjal så trivdes jag bra med min (skrynkliga) gås jag hade, den avlastade bra och var sval!
Användarens profilbild
Av Mi
Det beror nog mycket på var i Grekland ni tänker vara, det fläktar ju lite mer på öarna än på fastlandet. Vi åker till Grekland varje sommar och det är bara Ergon som har fungerat, första sommaren hade jag massa sjalar med mig men det var inte en chans att jag använde dem. För varmt helt enkelt (dagtid) I år får Pytte gå dagtid och lillan åka vagn, på kvällen får han åka vagn eftersom han förmodligen kommer att somna i den och lillan sjal. Var i Grekland ska ni till?
Av sanna
Hej! Vi ska till Ios såifall, visserligén en ö men jag har varit där många gånger och det brukar vara VARMT! Om det blir sjal så tänker jag ju såifall bara bära på ryggen och då blir det ju inte så varmt.

Var i grekland brukar ni vara??
Av ireth
jag tycker du ska ta en sval sjal att ha under dagarna och en varmare till kvällarna eftersom det kan bli kyligt då :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?