Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
Ja, min kusin och hans fru har fått en bäbis, tänkte sy en krinklad sjal åt dom med tyg från mimmis, men hur lång?
Mamman som jag tror kommer bära mest är mkt liten, från indonesien, har väl typ stl xxsmall.
Jag kommer lära henne xomslut med knut på magen. Behövs det 4,5 eller mindre ändå?

Skynda er att svara, måste beställa så fort som möjligt så att jag kan sätta igång så snart som möjligt! :eld:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag skulle tro att en motsvarande 4,1 m skulle passa, med risk för knuten i ryggen, nåt som jag inte gillar alls. En motsvarande 4,6 m kan hon antagligen knyta på magen, eventuellt med lite svans, nåt som inte stör mig, utan jag tycker det är fint. 8)

Så summa sumarum skulle jag köpa en motsvarande 4,6 m.
Användarens profilbild
Av Elina
Ok, bra.. Har inga referenser för jag är såå mkt större ;) typ samma xx men sätt ett l efter :lol:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag kan ha en 4,6 med knuten fram, så det borde funka med den längden. 4,1 är tight med omslutet.....
Användarens profilbild
Av zandrama
Elina skrev:Ok, bra.. Har inga referenser för jag är såå mkt större ;) typ samma xx men sätt ett l efter :lol:
Jag själv har inte riktigt de referenserna heller, men en kompis till mig lånade bebis och hoppetrikån (som nog är drygt 5 meter) och den gick att dra fram och sen ett varv till... Så därifrån drar jag slutsatsen. :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Jag är en S på överkroppen och en sjal på 4,1 kan jag knyta på magen med de yttersta topparna (sneda ändar). Men det bästa är väl att sy den lite för lång så kan man ju alltid korta ner den sen om det behövs...

Låter som en fin sjal att ge bort! :D
Användarens profilbild
Av jag71
håller med om att 4,6 säkert blir bra. om inte får du väl korta den åt henne. sen måste jag ju säga att tygvalet är underbart. trivs så bra med min mimmis krinklade. :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
Tack för era svar! Jag beställde så att jag kan göra en åt henne och en åt mig. 10 meter :shock:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Elina skrev:Tack för era svar! Jag beställde så att jag kan göra en åt henne och en åt mig. 10 meter :shock:
Perfekt! Klart du ska ha en sjal också. :)
Vilken färg blev det?
Användarens profilbild
Av Elina
Sporttjejen skrev:
Elina skrev:Tack för era svar! Jag beställde så att jag kan göra en åt henne och en åt mig. 10 meter :shock:
Perfekt! Klart du ska ha en sjal också. :)
Vilken färg blev det?
tråkiga jag tog svart...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?