Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Förutom att Svantevanten sover sött i den nu när jag sitter framför datorn (fast jag borde vika tvätt och plocka in i diskmaskinen :roll: ) så är den ovärdelig när man har två små barn.

Det funkar ju inte att lägga Svanten på golvet när Vidar är vaken om man inte sitter precis brevid och ser till att Vidar inte rullar på honom, sätter sig på honom eller slår honom (dvs ser till att Vidar kommer ihåg att klappa fint och vara försiktig (det är de fraserna som nog används mest just nu)). Men med sjalen har man två armar över även när man bär! :vågen:
Och man kan ha barnet i sjalen hela dagen utan att det blir för tungt eller jobbigt (även om det är skönt ibland att vara själv också, och därför är det tur att man har en man som också är hemma rätt ofta).

(Sen får jag förstås dåligt samvete ibland för att Vidar inte får vara lika nära längre och nästan blir bortskuffad eftersom Svante sitter närmast, men det är bara mitt dåliga mammasamvete som talar, egentligen vet jag att de mår bra båda och det inte gör nåt att Vidar får sitta lite på trekvarten och kramas.)

Och nu blev det mer än bara lite sjalhyllande. :lol: 8)

Dessutom har sjalen varit ovärderlig när Svanten har haft ont i magen också. :)
Användarens profilbild
Av Helma
Precis vad jag har tänkt i dag! Det är helt suveränt med sjal :heart:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Om jag fått en krona för varje gång jag utropat eller tänkt den frasen (rubriken) så skulle jag kunnat köpa många sjalar för de pengarna! :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
kan bara hålla med.
Användarens profilbild
Av sanna73
Underbart att höra vilken hjälp sjalen är med två barn :D
Användarens profilbild
Av Bina
Ja vad underbart med sjal!! Hade aldrig hittat dem om inte min L hade magknip-skrik-kolik och Babybjörnen snabbt slutade räcka till som redskap.
Användarens profilbild
Av Måsen
Kan bara instämma.
Här hemma skulle det inte bli mycket gjort vissa dagar om inte jag hade mina sjalar.

Sen när du kan bära Svante på ryggen så har du ju hela famnen ledig för Vidar, och ändå har du Svante hos dig!
:vågen: Sjalar! :vågen:
Användarens profilbild
Av sus
Jag undrar hur man byter bajsblöja på ett äldre barn om man inte kan ha bebisen sjal på ryggen :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Visst är det underbart! Och jag instämmer med er alla också! Öht att byta blöja på storkillen skulle ju inte funka om man inte hade sjalen. Och Måsen du har så rätt! Gissa om jag längtar tills han är tillräckligt stadig för ryggbärande! Vi har redan börjat öva på att ligga korta stunder på ryggen och att bli uppsvingad. 8)

Sagogrynet: Gissa hur många som skulle vara iordentligt rika här inne nu om det vore så! :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, det är helt otroligt :D. Med ett litet barn känner man sig fri med sjal, men med flera fattar man inte hur man gått runt utan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?