Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Aelia: Hmm, ja det finns någon docka någonstans. Jag får väl be sambon fota när de kommer hem från promenaden. ;)
Av Aelia
Lydia skrev:Aelia: Hmm, ja det finns någon docka någonstans. Jag får väl be sambon fota när de kommer hem från promenaden. ;)
Eller så får du stoppa sambo, eller vänta din man i sjalen :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Aelia skrev:
Lydia skrev:Aelia: Hmm, ja det finns någon docka någonstans. Jag får väl be sambon fota när de kommer hem från promenaden. ;)
Eller så får du stoppa sambo, eller vänta din man i sjalen :wink:
Hade de varit hemma hade min man (;) ), kunnat bära Hanna på promenaden.
Användarens profilbild
Av Lydia
haha, de hade inte gått iväg på promenaden än, utan var kvar vid gungorna. Så jag gick dit och "tvingade" ( :lol: 8) ) Hanna att prova sjalen. Kort kommer om en stund när Mats kan hjälpa mig att få in bilderna i datan (jag ser inte till "sladden").
Av Minea
Lydia skrev:haha, de hade inte gått iväg på promenaden än, utan var kvar vid gungorna. Så jag gick dit och "tvingade" ( :lol: 8) ) Hanna att prova sjalen. Kort kommer om en stund när Mats kan hjälpa mig att få in bilderna i datan (jag ser inte till "sladden").
Heja, heja...väntar, så nyfiken på att se en "actionbild" :eld:
Av Aelia
Lydia skrev:haha, de hade inte gått iväg på promenaden än, utan var kvar vid gungorna. Så jag gick dit och "tvingade" ( :lol: 8) ) Hanna att prova sjalen. Kort kommer om en stund när Mats kan hjälpa mig att få in bilderna i datan (jag ser inte till "sladden").
JIPPI!!!!
Användarens profilbild
Av Lydia
Det blev ingen toppenbild, jag har ju stooor mage nu, så Hanna sitter typ på min mage :lol: . Och så bredde jag inte ut tyget helt utan hade de som två "korvar" vid sidan av Hanna (snabbare så, funkar bra på sommaren när det är varmt tex. Men är ju inte lika snyggt ;) ).
Av Aelia
Inte lätt att få bra bilder med en jätte mage, försöker inte ens här hemma, men å andra sidan jag har inga nya sjalar heller :shock: :shock:
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag sjalar inte heller längre (bar i MT 5-10 min förra helgen, det var första gången på månader). Mats bär i MT ibland, tex om han vill natta Hanna ute på promenad.
Jag har köpt en röd Leo Stork som ska bli slaktad till MT, den skickades idag.. Den MT vi har är inte så bra (hemsydd men med fel tyg på "remmarna".

Ursäkta trådkapningen :oops:
Av Aelia
Vi har en jätte fin Costa Rica MT, som bara provades i 5 min, skäms :oops: :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av Lydia
Håll till godo med de här korten.. "paniksnabb" knytning, men men ;)
(magen blev ihoptryckt *s*).

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Lydia
Aelia: blev du nöjd med den MT´n? (förutom att du inte använt den *s*). Gjorde du med breda band?
Användarens profilbild
Av svas
Du passar jättebra i denna vackra sjal! Fint med all färg!

Jag tyckte det var så praktiskt med gravidmagen när jag bar Stora A (utan sjal...). Kan sakna den idag. Nu har jag bara stolt-mamma-till-två-barn-magen kvar, fast den är för sladdrig för att sitta på.

Jag återkommer i veckan med kort på Orion!
Av Aelia
Den var ju jätte fin :lol: :lol:

Är väldigt nöjd annars, snygg är den oxå, min Costa Rica :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Svas: tack! Ja, magen är rätt praktisk ibland, än sålänge. Sladdrig mammamage hade jag sen Hanna-graviditeten, men nu är magen hård och stooor :D (och så sparkar det sådär häftigt i den :loving: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?