Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Det är bara att inse jag bär knappt numera, och bär jag så blir det antingen patapum toddler eller ringsjal... Men jag har ju fyra olika långsjalar... Kan man ha alla dem liggandes väntande på ev barnbarn? För några mer egna barn kommer det inte att bli... Eller ska man sälja några och behålla någon?
Men då är problemet, vilken skulle jag kunna tänka mig att sälja? Och den enda jag just nu skulle kunna tänka mig är Ergon... :?
För easy hav, den bara älskar jag, Leo marin sålde jag min första men insåg att jag saknade den och köpt en beg, den kan jag ju inte sälja... Sen är det julian som jag faktiskt har lånat ut, men jag vet inte om jag skulle kunna sälja den, och min chokladlinne sjal som jag gillar skarpt men inte har använt särskilt mycket då Freddan inte vill bli buren...
Ska jag sälja ergon och avvakta med restän? För jag gillar patapumen betydligt bättre... Även om Ergon är grymt snygg...

Någon som har något att säga? Att jag borde sälja allt ihopa och bara använda vagnen som Freddan vill? ;) Fast han vill bli buren en stund hemma ibland ialla fall, om han är lite trött och mammig... Fast helst vill han ju amma... :lol:
Långt och svamligt...
Användarens profilbild
Av marcy
Jag har sparat en sjal, (ja förutom de hemsydda) och det är min favvis. Ringo kråkbär. Den kommer jag ALDRIG sälja. Men för övrigt har de andra sjalarna skänkts bort eller sålts. De enda jag saknar är Maya wrap pouchen jag hade, och min Didy wellen silber. :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
:oops: Ergon kan du väl sälja till mig kanske :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Hm så man kan kanske göra sig av med några... Men vilka? :( Jag vill ju inte göra mig av med allihopa, men hur ska man kunna välja? :?
Och bara för att jag skrev att freddan inte ville bli buren så har han suttit på ryggen medans jag lagade lunch idag och blev tvärarg när jag tog ner honom. :lol:

Mina älskade sjalar... :help:

annemi;
Ergon verkar vara lättsåld ialla fall... :lol: Jag har redan fått ett pm från en som jag har lovat ska få titta på den och prova... Men om hon inte vill ha så hör jag av mig innan jag sätter ut den på säljes! ;)
Användarens profilbild
Av annemi
Snurrfian skrev:Hm så man kan kanske göra sig av med några... Men vilka? :( Jag vill ju inte göra mig av med allihopa, men hur ska man kunna välja? :?
Och bara för att jag skrev att freddan inte ville bli buren så har han suttit på ryggen medans jag lagade lunch idag och blev tvärarg när jag tog ner honom. :lol:

Mina älskade sjalar... :help:

annemi;
Ergon verkar vara lättsåld ialla fall... :lol: Jag har redan fått ett pm från en som jag har lovat ska få titta på den och prova... Men om hon inte vill ha så hör jag av mig innan jag sätter ut den på säljes! ;)
Just nu är det nog Ergo-yra här inne :roll:

Men om du har svårt att skiljas från sjalarna så behåll dem ett tag till. Det kommer kanske en dag då du tycker att nån sjal ska flytta och då är det ju bara att sätta ut en annons. (Har ju själv svårt att skiljas från bärdonen :oops: )
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Ja du har nog rätt, jag avvaktar lite till med sjalarna och avyttrar Ergon... Så får vi se sen vad som känns rätt... :lol:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
På sätt och vis kan jag hålla med dig, men samtidigt så tycker jag att de ska komma fler till nytta...

*viskar* Jag är löjligt rädd om mina sjalar, jag vill inte låta barnen leka med dem :oops: Sjalgunga tycker jag ser jättemysigt ut, men sen kommer jag på att de kanske ta skada av det... Men jag ska kanske "offra" en sjal till barnen...
Användarens profilbild
Av ernamalin
Mamasamueli skrev:Inte kan du väl sälja dina sjalar! :shock: Nej, behåll dem så att barnen kan bygga soff-kojor med dem, och ha dem som hängmatta, och picknickfilt, och utklädningskläder, och som sjal till balklänningen när de slutar nian, och att duka på när de tar studenten, och ha som gardiner i sin första lägenhet, och att dekorera bilen med när de är nygifta, och att bära sina egna barn i när de kommer, och till slut syr du ett lapptäcke av trasorna som fortfarande lever när du sitter på ålderdomshemmet och minns alla de år som gått med dina barn och sjalar! :D :heart:
ÅÅåååå, vilka härliga alternativ! sitter redan och funderar på vilken sjal som ska få agera i vilken roll sen när Hildisen inte vill bli buren längre!
Snurrfian skrev:jag har ju fyra olika långsjalar... Kan man ha alla dem liggandes väntande på ev barnbarn?
Du kanske kan sälja dem med rätt att få köpa tillbaks dem när du får barnbarn :D
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Christer Romson skrev:
Snurrfian skrev:jag har ju fyra olika långsjalar... Kan man ha alla dem liggandes väntande på ev barnbarn?
Du kanske kan sälja dem med rätt att få köpa tillbaks dem när du får barnbarn :D
Haha ja det vore något, men med den farten sjalar byter ägare på det här forumet så kommer jag inte ha en susning om var den är där vi kommer så långt fram... ;)
Användarens profilbild
Av jag71
Christer Romson skrev:
Tycker jag låter bra! :lol: :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?