Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Koalan
Jag fick som sagt ett erbjudande om att köpa en svart Sino för 500 + frakt. Grejen är att bebis kommer i slutet på maj och en kompis sa att svart kan bli lite väl varmt på sommaren så då är ju inte den färgen det ideala. Nån som märkt av det?

Kollade sen vidare och såg att det finns helt nya Tricot-Slens för runt 500-ingen och undrar såklart vad skillnaden på de 2 är? För om de är likartade så kan jag lika gärna köpa en ny Tricot istället för en begagnad Sino.

Nån som vet?
Användarens profilbild
Av asa
Vet bara att tricot slen är VARM. Jag kan kanppt använda min nu de här varma dagarna. Men jag är varm av mig också...
Användarens profilbild
Av Koalan
Då är kanske inte den nåt alternativ trots att den finns i andra färger.
Sinon har jag hört ska vara tunnare.
Nån som vet om Mobyn är tunn? Eller ska jag helt enkelt försöka få tag på en Sino men i annan färg än svart?
Användarens profilbild
Av Helma
Mobyn är tjockare än Sinon. Provade en Sino i dag, och vill ha... då det kändes lite svalare än med Mobyn, speciellt nu då när dagarna har varit lite varmare.
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
sino och bali baby stretch( tror jag den heter?) ska väll vara de tunnaste trikå sjalarna..
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har både en sino och en tricot slen.
Och jag föredrar sinon då den är lite tunnare och känns alltså något svalare.
Så jag skulle satsa på sino om jag var du! :lol:
Användarens profilbild
Av Koalan
Då är ju frågan vilken färg man ska ta? :) Är det nån som vet om det finns nån sida som säljer Sino billigare än alla andra?
Har kollat lite på begagnade och har absolut inget emot det som sagt men svart och hjortron är de färgerna som går bort.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?