Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mexanemma
Hej!

Jag lärde mig precis att det finns en sorts Mei Tai som har spännen och där man bär över en axel bara, s k "Mei Hip". Bl a Ellaroo har dem. Finns de i Sverige och har någon provat en sådan?
Jag såg dem bl a på www.frogmama.com och Amazon.com. Exempel:

http://www.amazon.com/Ellaroo-Mei-Hip-B ... 840&sr=8-2

men om ni googlar hittar ni dem på fler ställen.

/Emma i Mexiko, ny på Mei Tais
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Lustigt att du skriver om just den! För jag har spanat lite på en sådan... min man vill ha en nämligen - vår lillgumma vill gärna bäras på höften och hänga med här hemma i köket och sådär. Hittilss har vi burit i ringsjal, och för mig funkar det ok men min man gillar det inte. Men sen testade han att knyta mei tai på höften och det blev jättebra, men lite bökigt med de 2m långa axelbanden... Så jag tänkte sy en mei hip/ ringsjalshybrid! Har handlat tyg idag.

Känner du någon som testat? Borde ju teoretiskt kunna avlasta bättre än ringsjalen iom midjebanden... Nyfiken på om någon prövat!
Användarens profilbild
Av mexanemma
Hej!

Nä, jag känner ingen som har testat! Jag håller med om att de verkar bekvämare än ringsjal t o m.
Jag fick höra om den eftersom jag efterlyste en billig Mei Tai på "Köpes" på TBW-forumet och en tjej från ett företag skrev om dessa som ett alternativ till vanlig Mei Tai. Hon skickade med foton (om någon är intresserad kan jag maila fotona till er vanliga emailadress) och skrev följande:

!A mei hip can be worn on the hip or the front or the back, it is kind of like a mei tei, but with buckles like an ergo, but the shoulder strap just goes over 1 shoulder, The seconds I have for sale are $55ppd here is some info from my website
The Ellaroo Mei HipTM Baby Carrier is the most innovative baby carrier to hit the market in years. This is the only hip carrier available with a shoulder strap that cups the shoulder, rather than riding up toward the wearer's neck. Add the supportive waist strap, and you have a very practical, comfortable baby carrier.
A Little Background: Karen Baker developed the Mei HipTM in a search for the perfect hip carrier. Her solution has allowed even those with neck and back problems to wear their babies and toddlers comfortably on the hip.

* · Easy-adjust buckles at the shoulder and waist (optional)
* · Reversible (for solid color and "leftie" position)
* · 90% sustainably-harvested organic cotton or hemp
* · Designed for comfortable use from head control to 35 lbs.
* · Reversible, 100% cotton/hemp/natural fibers, with organic cotton batting.
* · Made in USA or India.
· Baby can be moved toward the back for short periods, just as with a ring sling.
*

I attached a few pictures also- The ones I have in stock are the simplicity natural, I am also getting in the simplicity black, sakura black, and good n plenty fabrics next week- you can see all the different choices on my website- again the ones I carry are all seconds, but still new, you can read more about why each carrier is a second specifically in the clearance section of my site, normally these sell for $79 plus shipping Thanks!
Lorene"

Jag håller inte med om att det är "the only hip carrier available with a shoulder strap that cups the shoulder" för samma sak gäller väl ringsjalar? Man har inte ringsjalen precis vid halsen utan brukar släta ut den över sin axel, åtminstone jag. Men hur som helst är Mei Hip intressanta och dyker väl upp i Sverige framöver om de inte har gjort det än!
Lycka till med att sy en!

/Emma i Mexiko
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?