- fre apr 13, 2007 21:46
mr snygga H:s blå ögon kommer att fullkomligt explodera när han bär i orion p.g.a. den blå randen!
sacha42 skrev:säg inte iris högt... farligt, farligtsvas skrev:grattissacha42 skrev:Nix. Jag har haft Morgaine i sikte hela tiden, men när det väl var dags blev det Orion. Tänkte faktiskt lite på sambon... och han ska sjala i sommar behöver han använda sommarsjalen, och Morgaine är nog lite too much för honom. Och så äger jag inte någon randig sjal! Men, jag ska inte ropa hej än för jag har inte fått bekräftat från återförsäljaren att köpet är genomfört. Men ett litet hej kan jag väl ändå få ropa??? hejsvas skrev:sacha42 skrev:en Bali baby breezerJapp! Jag kunde inte hålla emot längre. Det finns åtminstone två i turkosa nyanser. Gissa vilken jag valde?!?![]()
Morgaine. Dvs om du har samma smak som mig
![]()
![]()
jag hade valt morgaine bara för att orion är så lik min iris som jag älskar så ett bra val hellst med tanke om mr snygga H ska bära i sommar med
mr snygga H:s blå ögon kommer att fullkomligt explodera när han bär i orion p.g.a. den blå randen!
inredning/träning/renovering/mat/pyssel/strukturfascism/trädgård/m.m. http://www.ekvalla2.blogspot.com