Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
hur går det?

E jag för sen om jag börjar spåna här nu hur jag skulle göra?

Gör en chansning iaf...
jag skulle sy ett huvud å vaddera lite granna med vanlig vadd och sedan en kropp med öppning i ryggen, som går inom lott, hajjar du hur jag menar?så man kan sticka i en påse där. på så vis har du en urtagbar påse som du kan micra och du har ett uterskikt som du kan tvätta.
så görm an ju som man vill med ben å svans osv, detaljer kan man väl hålla på med i oändlighet.

då kan du ju också ha ytterskiktet i vilket material du vill.

JAg tror att syntetmaterial slits väldigt mycket av värmen detär därför man ska ha 100% naturmaterial i påsen som ska in i micron, har jag fel? eller är det av brandrisk?
Av letw83
tinaw skrev:
letw83 skrev:jag bara antog att man inte ska micra polyestervadd just för att den är av ett syntetmaterial och eftersom själva kudden ska vara i ett naturmaterial....

kan inget om kolkedjor och grejer :roll:
Åh, jag hoppas jag inte plattade till dig, det var inte meningen i så fall! Förlåt! (jag är kemist, lite miljöskadad så att säga :roll:)
absolut ingen fara :) det är ju bra att det finns nån som kan faktan. själv antar jag bara när jag inte vet 8)
Användarens profilbild
Av Ina
Jag hittade inget vidare tyg idag. Jag börjar nästan funder på om man kanske skall göra den i flanell, det är ju mjukare än vad både bomull och lin är. Och iden med inner påse tror jag på för om jag känner min lilla C rätt så kan det nog blir en del matning. Och då behövs också en del bad.

Men hur funkar det med dom som man gör själva, skall man ha vatten när man micrar dom eller är det bara om man fyller den med vete?

Tinaw du har säkert koll på sånt här, eller hur??
Användarens profilbild
Av marcy
Jag ahde nog gjort den så här om jag gjort en. (ful skiss, jag vet) Bild

Katten är rätt platt och värmeställena är mainly i huvudet och kroppen, jag skulle nog förresten fylla alla fyra benen och svansen med ris/vete också. Öronen blir platta utan ris.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har aldrig haft nåt vatten i micron, och jag kör vete. Så mig veterligt behövs det inte just.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?