Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
Nu har vi fått till långsjalsknytet bra och den har varit den enda som använts de senaste dagarna, igår lyckades jag knäppa den på bild också :) :
Bild

Passar på att låta ovanstående bild även vara en förebild för min lilla "sax-olycka" som inträffade hemma i badrummet igår runt lunch. Det är farligt att lämna mig ensam med sax och spegel! Såhär slutade det i alla fall:
Bild

(glömde ju skriva att jag sytt sjalen själv, men det kanske var underförstått ändå)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det står så här i rubriken ju....
Hemmasydd myssjal
Så jaa... det är underförstått att du sytt den själv då. :)
Vad har du använt för tyg. Den såg jättemysig ut. Speciellt med en liten bäbis i. :)

Frissen blev väl inte så tokig heller. Så där har jag gjort flera gånger med.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättesnygg frilla och det ser ut att vara en välddans mysig sjal! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Isanna
Härlig sjal! Hur är den att bära i?

Frillan blev toppen! :tumup:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Härlig sjal! Hur är den att bära i?

Frillan blev toppen! :tumup:
:iagree: snyggt :tumup:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefin sjal, ser proffsigt ut med lapp och allt.
Användarens profilbild
Av Livsglädjen
zmurfan skrev:Vad har du använt för tyg. Den såg jättemysig ut. Speciellt med en liten bäbis i. :)
Jag undrar samma sak om tyget :D ...
Användarens profilbild
Av Annika80
Fin sjal! och snygg klippning! jag är en sån som också "råkar" gå loss med saxen ibland (borde göra det nu) och lugg har jag funderat på ett tag, det var länge sen sist...
Av Enid
zmurfan skrev: Vad har du använt för tyg. Den såg jättemysig ut. Speciellt med en liten bäbis i. :)

Det är ett tuskaftsvävt bomullstyg jag hittade i lokala syaffären här närmast, de har en diversehylla där man kan hitta nästan vad som helst som de tillfälligt fått in så jag vet inte var det går att få tag på mer :(, och jag köpte allt de hade kvar.
Det förändras i första tvätten och blir liksom lite crepat, innan kändes det som vanligt sommarbyxetyg (det var det jag köpte det till först).

Hade de haft en rulle till hade jag nog köpt den och masstillverkat sjalar för den är verkligen jätteskön och mysig. Nu har jag forfarande inte så mycket att jämföra med men med tanke på att jag fick till den perfekt på typ andra knytförsöket med långsjal så mååååste den ju vara bra ;)
Har en MT i samma tyg också.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh... jag vill klämma lite om du kommer på stockholmsträffen 30/4...
Av Enid
Tack tack alla :)

zmurfan skrev:Åh... jag vill klämma lite om du kommer på stockholmsträffen 30/4...
Men det är ju samtidigt som valborg :(
Då är vår Uppsala-närvaro obligatorisk tyvärr..
Användarens profilbild
Av zmurfan
Liten vus skrev:Tack tack alla :)

zmurfan skrev:Åh... jag vill klämma lite om du kommer på stockholmsträffen 30/4...
Blir det sjalträff i Uppsala så kan vi komma dit istället för till Stockholm.
Av Enid
zmurfan skrev:
Liten vus skrev:Tack tack alla :)

Blir det sjalträff i Uppsala så kan vi komma dit istället för till Stockholm.
Har hört något om att det skulle vara 1:a maj-sjalgrejs i Uppsala (tror det var uppsala iaf) men vet inte om det är något på valborg. Nä, det är min sambo som kommer från Uppsala och absolut ska ha med oss andra i familjen dit då. Inte för att jag klagar så mycket egentligen, det är ett väldans ös där med studenter som springer ut, flera tusen människor som picknickar och massor med festande hela dagen. Så verkar det bli "visa upp bäbisen för alla uppsalakompisar"-fest på kvällen också.

Men näääästan vilken annan dag som helst hade gått bra.. :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?