Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av janet
Halloj! Detta är mitt första inlägg på den här siten. :lol: Har smugit omkring tidigare och läst om tips och allt möjligt. Nu har jag en fråga. Vi har en dotter på 8,5 månader och när hon är 10 månader ska vi till Cypern. Vi tänkte självklart ta med oss bärsjal. Tror ni att det blir bra att ta med BabyBundlern? Blir den för varm/ostadig eller nåt sånt? Har ni några erfarenheter eller tips att dela med er av? :)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
hej och välkommen hit! =)
Har inte haft just en Baby bundler, men en annan trikåsjal, och jag bar min lilla i den tills hon vägde kring 7kg då tyckte jag verkligen det avr dags att byta! Så jag föreslår absolut att ni ska skaffa en vävd! Mycket skönare att bära i! Sen finns det ju svalare varianter av dem tex gauze eller baby breeze (men det är bara som jag läst har ingen egen erfarenhet av dem..)
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag bär fortfarande min son i vår babybundler ibland och han väger drygt 10 kg nu. Tycker det är helt ok, inte farligt svajigt. Däremot tror jag det blir varmt med en trikåsjal på Cypern och skall ni bära mycket och länge skulle jag absolut rekomendera er att köpa en tunnare sommarsjal.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag bar Theodor tills han var över året och vägde över 12kg i en BaBu.
Min man har burit Sol en del i BaBun nu och hon är 1½år. (vet inte riktigt vad hon väger...10kg kanske)
Men rent värmemässigt så rekommenderar jag den inte om ni ska bära när det är varmt, då blir den nog för varm... Men i övrigt så. :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag bär min flicka som väger 11kg i babu. Men inte på långpromenad, då väljer jag en vävd sjal.

Välkommen hit förresten! :hello: :D
Av janet
Aha, ni befarar att den blir för varm? Det kan bli jobbigt, ja... Ska nog hålla ögonen öppna efter en sommarsjal då kanske. Tack för era råd!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?