Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Tror jag ska köpa en gås nu till sommarvärmen, men de enda jag hittar är naturfärgade skrynkliga och en röd slät. För de finns väl i andra färger?! (Iaf de släta?)
Hjälp mig ni som vet allt! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag tror inte att återförsäljarna har fått hem de nya färgerna än :D
Av MammaTess
man kan ju köpa eget gåstyg och färga det...
Användarens profilbild
Av annikar
Jag beställde direkt från www.calinbleu.co.uk förra sommaren. Blev lite billigare och snabb leverans. Fast jag vet inte om de nya finns för försäljning än?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
annikar skrev:Jag beställde direkt från www.calinbleu.co.uk förra sommaren. Blev lite billigare och snabb leverans. Fast jag vet inte om de nya finns för försäljning än?
Ska kolla in den sidan! Och när kommer de nya färgerna då? Om nån vet.. tur det är ett tag kvar innan det blir riktigt varmt =)
Användarens profilbild
Av jazoo
De nya färgerna finns på den sidan som länkades, men de går inte att beställa ännu.

Men om jag ska vara ärlig så var de inte så mycket att hänga i julgran, och dessutom bara släta. Den enda som finns skrynklig är natur.
Användarens profilbild
Av Scharlott
MammaTillFelicia skrev:Och när kommer de nya färgerna då? Om nån vet..
Hoppas det är ok att jag svarar på frågan - annars får väl någon av moderatorerna ta bort mitt svar :wink:
Gauzesjalar i de nya färgerna våren/sommaren 2007 (oliv, choklad, burgundy/aubergine, azur aqua, mystic cloud, natur) beräknas finnas i lager fr.o.m. slutet av april hos de svenska återförsäljarna ( www.smaknyten.se , www.knyt-an.se , www.mammabarn.se )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?