Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Jag har också problem ;) :roll: :lol:

Jag fick 500 kr i påskpresent av min mamma ( :shock: :D ), och de ska nu gå till (del-)betalning av en ny sjal.

Jag står i valet och kvalet mellan en Bali Baby Breeze eller en Bali Baby Stretch...
Grejen är att jag kommer bära "lillbebisen" mest i sommar (Hanna är för tung för mina foglossningar/rygg).

Har köpt en Sino Skogssäv. Men nu när jag väljer mellan de olika baby breeze-sjalarna, och har fastnat för Morgaine (baby breeze), men det vore väl smartare att köpa en baby stretch, med tanke på lillbebisen? Tyvärr fastnar jag inte lika mkt för någon av baby stretch-sjalarna, som jag gör för Morgaine. De flesta som jag tycker är ok i färgerna av bali stretch, är så "mörka och murriga" (mer höstsjalar än mitt i sommaren?).
Morgaine ser så härligt somrig ut! :heart:

I övrigt ser ni ju i min signatur vad jag har för sjalar/selar.. (Ergon är indigo. Patapumen är khaki. Bära Barn-ringsjalen är cappucino. Så jag vill ha in lite mer FÄRG :D Men gillar inte regnbågssjalar så mkt...).
Jag ska försöka få till en ny MT till främst Hanna/Mats, han gillar MT men den vi har, har fel tyg i "remmarna", så den är lite svår att få på bra..
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag tycker du ska köpa en breeze, både för att du verkligen har fastnat för en sån, och för att den kan du ju använda både till lillbäbisen nu och i fortsättningen, och även till de större barnen. Och när du verkligen vill bära i trikå så har du ju sinon!
Användarens profilbild
Av Lydia
Ja, det lutar åt en Morgaine ;) Grejen är väl den att jag vill ta vara på "trikåsjaltiden", eftersom jag aldrig hade "trikåsjaltid" med Hanna ;) (köpte en Ella Roo innan Hanna föddes, och fick inte till det bra så det blev en BabyBjörn Active istället :lol:)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lydia skrev:Ja, det lutar åt en Morgaine ;) Grejen är väl den att jag vill ta vara på "trikåsjaltiden", eftersom jag aldrig hade "trikåsjaltid" med Hanna ;) (köpte en Ella Roo innan Hanna föddes, och fick inte till det bra så det blev en BabyBjörn Active istället :lol:)
i allafall jag är sån att när jag väl fått för mig att ja vill ha en sak, så nästan MÅSTE jag ha just den, annars ändrar jag mig bara =) så verkar det vara för dig med morgaine 8)
jo det är ju mysigt med trikå, men jag håller fast vid breezen!

lycka till!
Användarens profilbild
Av Lydia
MammaTillFelicia skrev:
Lydia skrev:Ja, det lutar åt en Morgaine ;) Grejen är väl den att jag vill ta vara på "trikåsjaltiden", eftersom jag aldrig hade "trikåsjaltid" med Hanna ;) (köpte en Ella Roo innan Hanna föddes, och fick inte till det bra så det blev en BabyBjörn Active istället :lol:)
i allafall jag är sån att när jag väl fått för mig att ja vill ha en sak, så nästan MÅSTE jag ha just den, annars ändrar jag mig bara =) så verkar det vara för dig med morgaine 8)
jo det är ju mysigt med trikå, men jag håller fast vid breezen!

lycka till!
Hihi, så är jag också :floet2: Jag får väl köpa en Morgaine nu, och om jag känner att jag "måste" ha en trikåsjal till sen så får jag väl lösa det :lol: haha
Morgaine-sjalen kommer jag ju kunna använda sen, även OM den blir liggande en del i sommar (Mats lär nog inte bära med den, han vill inte "lysa"/synas för mkt :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
breezern, för att du valt den redan :D
Användarens profilbild
Av Lydia
hehe, får ta och göra det :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?