Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hjälp mig väija moby?

svart iallafall
11
30%
natur
2
5%
mossgrön
18
49%
annan, nämligen...
6
16%
Av JoJsMamma
Ok, här är mitt lyxproblem:
Jag vill ha en moby till bebisen. En svart moby. Det har jag velat ända sen testet blev positivt, kanske redan innan. Men den här bebin kommer mitt i sommaren = svart moby blis asvarmt och stackars bebin får värmeslag.

(Om det nu blir en varm sommar - inga garantier när man bor i GBG)

Så vad ska jag då välja?
En naturvit moby känns ju som ett svalt alternativ - men frågan är ju om det verkligen är min färg, tycker att den är lite.... trist. Vad finns det mer för ljusa mobyfärger då? Mossgrön? Har aldrig sett den live dock, så det är svårt att avgöra.
Vad tycker ni? Vilken moby ska lillebror åka i?
Senast redigerad av JoJsMamma den ons apr 11, 2007 11:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Den turkosa kanske? Jag vet inte alls vad jag skulle ta..jag hade en marinblå fast det var ju mitt i vintern.
Av JoJsMamma
Turkost är fint, men kanske lite färgglatt för mig...
Användarens profilbild
Av thanisa
Du kan inte tänka dig en tunnare trikåsjal? Funderar på en BBS i färgen hiruko den är ju mörk men om jag förtstått det rätt så är bali baby stretch tunnare än många andra trikåer. (försökt läsa mig till på the babywearer.com.)

Om du velat ha svart så tycker jag du ska gå på det, tror du annars kommer ångra dig och vilja ha flera.
Användarens profilbild
Av MS Frog
Du kan ju alltid köpa en svart moby och någon annan sjal i en annan färg.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
En svart sino kanske? Jag hade en Moby när A var liten. Han är född i början av augusti och då gick det bra, jag upplevde den inte som för varm. Mitt i sommaren är nog vilken trikåsjal som helst varm.
Användarens profilbild
Av Tabby
Mossgrön, fast jag själv tror att en blå typ Indigo skulle vara finast på dig :-).
Passar dina färger.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Tabby skrev:Mossgrön, fast jag själv tror att en blå typ Indigo skulle vara finast på dig :-).
Passar dina färger.
Indigo är fin!
Av JoJsMamma
Tack för svaren!! :D
Jag har en trikå redan, en minimundus sand/jord, men den är ju varken ljus eller mörk, utan mittemellan.
Tänkte skaffa en babybundler som är lite stadigare framåt hösten, så då får jag ju en svart sjal ändå iofs... Inte behöver man väl 2 svarta trikåsjalar? :hmm:
Mossgrön, fast jag själv tror att en blå typ Indigo skulle vara finast på dig .
Passar dina färger.

Hmm, har aldrig tänkt på att jag skulle passa i blått... Har ju fått för mig att jag bara passar i svart typ. Och möjligen mörk "militärgrön". Min kompis har en indigo, kanske skulle prova den....

Men jag klurar vidare!! :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Men svart är ju bara varmare än de andra om man är i solen, och det ska man väl ändå inte vara så mycket med en liten nyföding? Så, problemet löst!! 8) :lol:
Användarens profilbild
Av iac
Jag röstade på annat och tänkte också på Indigo! Den är ju så fin! :-)
Fast i Mobyn kan bli jobbigt varm på sommaren. Förra året var vår lille prins bara några veckor gammal när det var som varmast och det blev för varmt för oss iaf. Sen är ju inte alla lika värmekänsliga, för all del! :-) Dessutom var det ju nästan löjligt varmt ett tag, det händer ju inte varje år...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag hade en naturvit och den kändes som ett stort bandage tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av Tabby
Hmm, har aldrig tänkt på att jag skulle passa i blått... Har ju fått för mig att jag bara passar i svart typ. Och möjligen mörk "militärgrön". Min kompis har en indigo, kanske skulle prova den....
Skulle passa jättefint till dina fina ögon :-)
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag tror att lillebror vill åka i en indigo. Min lilla unge åkte i en sådan och jag är helt tokig i den färgen 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?