Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Ngn Moderator kanske vill flytta min fråga? Insåg nu, att den kanske borde ligga under "BäraBarn" eller nåt...?
Användarens profilbild
Av zmurfan
När Oscar var 3 månader fick vi en ringsjal.
Första gången jag provade knyta han på ryggen var han 6-7 månader.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag bar Thea på ryggen i ergon för första gången förra sommaren, då var hon ca 5 månader :)
Fast egentligen gillar jag bäst att bära på magen och det är nog först nu som jag bär oftare på ryggen än magen :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Hanna var 5 månader när jag provade med sjal.
David knöts upp förra veckan, 8v gammal med det var mest på skoj men faktiskt så är det praktiskt att "ha honom ur vägen" när man ska leka med Hanna här hemma.
Av Pétronille
Från fyra månader bar jag lillan på ryggen! X-omslut enbart. :D
Av Aelia
Vi började när Benjamin var ca 1 år, varken jag eller han trivdes innan
Användarens profilbild
Av Isanna
Det var först när Isa var kring ett år som vi började bära på ryggen regelbundet. Innan dess föredrog vi båda magen. Men vi har burit på ryggen emellanåt sen hon var halvåret skulle jag gissa.
Användarens profilbild
Av Siania
A blir 1 år om drygt en vecka och jag bär bara på ryggen när jag lagar mat och hon vill vara nära. Då blir det ergon och ryggposition så hon inte får tag på ngn kastrull, kniv e dyl. Annars föredrar jag magbärning och all ögonkontakt, alla skratt och "samtalen" man får då. :D :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
Alva var ca 3mån första gången. Bar regelbundet då hon var 7mån :D
Av dora
när leo var 1 år ungefär började jag bära honom på ryggen, mestadels i ergon. numera åker han bara på ryggen... saknar myset med barn på magen... men ibland åker han ringsjal på höften!
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag knöt upp Vidar på ryggen första gången när han var ca 2 månader, men det var mest som test, och för att jag skulel fixa tvätten. Numer åker han nästan bara på ryggen, men ibland myser vi på magen också.

Jag kanske ska tillägga att Svante inte har åkt rygg alls än, men jag längtar! det är så mycket lättare att fixa grejjer då. 8)
Senast redigerad av zandrama den ons apr 11, 2007 22:05, redigerad totalt 1 gånger.
Av anna m
Jag har burit på ryggen då och då sen mina flickor var fem, sex veckor, men började inte på allvar förrän de var ca tio månader.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag testade att knyta på ryggen i långsjal och x-omslut när Dante var 3 månader och jag började bära honom regelbundet när vi var hemma från ca 5 månader. Utomhus bar jag på ryggen från att han var drygt 8 månader och då oftast i MT eftersom den är mindre lätt att trassla ut armarna ur.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?