Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siania
Jag fick svar nästan med en gång jag hade mailat. Jag kan alla dagarna och sedan skulle det tydligen vara genrep på torsdagen också, så det är ju mkt tid som går åt om man ska vara med alla dagarna. Entrébiljetter till sig själv och familjen skulle man få men ingen ersättning i övrigt om jag fattade rätt. Man skulle visa en eller två sjalar stod det också.

De har nog inte öppet under påsk och det är väl därför ni andra inte har fått svar än (för jag hoppas verkligen att jag inte blir ensam... :help: ).
Användarens profilbild
Av LillaG
Frida med Mea skrev:
Siania skrev:Jag fick svar nästan med en gång jag hade mailat. Jag kan alla dagarna och sedan skulle det tydligen vara genrep på torsdagen också, så det är ju mkt tid som går åt om man ska vara med alla dagarna. Entrébiljetter till sig själv och familjen skulle man få men ingen ersättning i övrigt om jag fattade rätt. Man skulle visa en eller två sjalar stod det också.

De har nog inte öppet under påsk och det är väl därför ni andra inte har fått svar än (för jag hoppas verkligen att jag inte blir ensam... :help: ).
Det är säkert så att de bara hann svara dig innan de stängde av datorn för påsk.
Ingen mer ersättning? Det var lite snålt det tycker jag, iallafall typ ständigt X% rabatt eller barnkläder för Xkr eller något i den stilen hade jag nog faktiskt väntat mig och speciellt om det ska vara 4 dagar.
Fast jag kan också tänka mig att de tänker att det är belöning nog att få visa upp sig på catwaken. :wink:
Användarens profilbild
Av Tabby
Ingen mer ersättning? Det var lite snålt det tycker jag, iallafall typ ständigt X% rabatt eller barnkläder för Xkr eller något i den stilen hade jag nog faktiskt väntat mig och speciellt om det ska vara 4 dagar.
Håller med. Vet inte om jag har lust att spendera så mycket tid bara för att hjälpa dem att visa sjalar :roll: Hmm...får fundera på om jag orkar lägga ner tiden på detta. Att åka in till stan en massa ggr kostar ju oxå.....
Och så ska man fixa så att stora barnet passas av någon .

I mitt fall ska bara jag till mässan ändå, och då kan man ju betala de 100 kr själv .....
Användarens profilbild
Av Kusmi
Låter lite trisst att det inte blir någon ersättning alls. Fritt inträde tycker jag är det minsta iallafall. Visst ställer jag gjärna upp, men inte om det blir en stor merkostnad för mig.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag fick svaret:

"Det är både trikåsjal vävd sjal och ringsjal. En visning per dag plus genrep torsdag kväll. Vi har inte mycket att erbjuda som kompensation mest om du tycker det e lite kul samt att du får lite inträdesbiljetter såklart!

Det kan hända att du även får bära någon topp eller liknande som matchar sjalen... så fint så fint det kan bli! "

Vet inte om jag kan alla dagar.....vem skall passa Wilma när jag är på scen torsdag-fredag? Helgen kan hon vara med pappa.....
Användarens profilbild
Av Tabby
Vet ej ännu vilka dagar jag vill. Men inte alla i allafall.....
Användarens profilbild
Av Sarai
Hade jag haft en bebis och varit föräldraledig hade det varit en kul grej att hoppa på, men det är ju svårt med ett större barn som inte kan tänkas tycka att det är kul att åka dit fyra dagar dagar i rad. Det är lite synd, eftersom det vore roligt att visa att det funkar att bära större barn. Vi andra får väl gå dit och titta och visa upp oss i publiken!
Användarens profilbild
Av amöba
naimiez skrev:---Vet inte om jag kan alla dagar.....vem skall passa Wilma när jag är på scen torsdag-fredag? Helgen kan hon vara med pappa.....
Vi får väl visa hur det går till att bära två barn ;) Nej, just vem som ska ta hand om stora barnet är grejen som avgör att jag inte riktigt kan tänka mig att ställa upp.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Så man måste kunna alla 4 dagarna för att det skall vara aktuellt? Visst är det en kul grej, men det känns lite mycket.
Användarens profilbild
Av Tabby
Fortfarande inget svar....Lutar åt att jag struntar i det här.
Användarens profilbild
Av Tabby
Kanske blev avskrämd av vår tråd
Men varför då?
Användarens profilbild
Av Tabby
Men, då får de vara lite realistiska.......
Användarens profilbild
Av Kusmi
Nej jag har inte heller hört något ännu. Trisst! De kan ju svara iallafall!
Användarens profilbild
Av Helma
Jag har mailat igen och sagt att jag vill ha ett svar vilket som, men inget svar än... Tråkigt. :(
Användarens profilbild
Av Siania
Hm, det verkar ju inte särskilt bra organiserat det här. Jag fick ett svar i förra veckan men har fortfarande inte fått ngn info om tider o dyl. Lite framförhållning får de väl ändå ha - och alla som inte fått något svar överhuvudtaget sen. :(

Undrar om de har ändrat sig och inte vill ha några modeller längre? I så fall kan de ju faktiskt meddela oss det här. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?