Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eld77
Maerion skrev:Välkommen till vår värld! :lol:

Tjaa du, hur man gör? Man låter hemmet förfalla, lär barnen att leka själva och ignorerar sin partner. Sen är saken biff! 8)
Man kan också skaffa sig ett jobb som man försummar lite lagom på mindre stressiga dagar. 8) Ibland är det dumt att ha ett skrivbordsjobb...
Användarens profilbild
Av Bina
Lätt hänt :hide:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Måsen skrev:Jag försökte länge upprätthålla ett sken av att jag skulle läsa mina mail och lite nyheter och surfa runt lite allmänt sådär när jag satte mig vid datorn.
Jag ska bara kolla mejlen...... :rofl: Min man tror inte på det längre.... :lol:
Användarens profilbild
Av norah
Åh

Jag anade att det var så här det skull bli...

Nu skall jag bekänna :purskis:
jag tog t om med mig datorn in på toaletten och surfade i smyg :oops: :roll: :hide:

Finns det någon bot :help: :whut:
Av Aelia
norah skrev:Finns det någon bot :help: :whut:
Nope :twisted:
Användarens profilbild
Av vovvemor
Eld77 skrev:

Tjaa du, hur man gör? Man låter hemmet förfalla, lär barnen att leka själva och ignorerar sin partner. Sen är saken biff! 8)
Man kan också skaffa sig ett jobb som man försummar lite lagom på mindre stressiga dagar. 8) Ibland är det dumt att ha ett skrivbordsjobb...
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
(Neeeeej, jag känner mig inte aaaaaaaallls träffad......... Jag smygsurfar sjalbarn HELA DAGARNA på jobbet, känns det som!! :shock: Dessutom hela kvällarna när barnet somnat. :wink: Maken säger ingenting, han frågar inte ens efter var jag fått höra saker och ting eller så när jag pratar för i princip allt kommer från sjalbarn har han lärt sig. :lol: )
Användarens profilbild
Av mejamy
Ska börja med att erkänna att jag också känner igen mig alltför väl! :oops: Här är det maken som på allvar blivit sårad av hur mkt tid jag spenderat här! :( Barnen verkar inte bry sig, för jag tror inte jag försummar dem för datorn faktiskt. Jag kom till en punkt när jag kände att det vart osunt helt enkelt! Och jag tog några dagar datorfasta för att få distans. Det hjälpte, men man hamnar lätt i träsket igen tyvärr :?. jag tycker inte detta är nått att skämta om egentligen, att försumma sin familj och andra viktigare saker är ju allvarligt :(. Jag brukar nu ofta göra så att jag sätter timern på 10 min och när den ringer måste jag sluta surfa och göra nått annat. Försöker också begränsa den totala datortiden och stänga av helt när jag känner att det behövs! Men det är inte lätt, så jag dömer ingen!!! Särskilt svårt är det nu när jag är gravidtrött och nu dessutom dunderförkyld :( Då orkar man ju knappt nått annat känns det som :? Ja ett problem är det, men ta som sagt några dagars uppehåll så får du distans! :)
Användarens profilbild
Av Suskiv

Eller så skyller man på att man måste amma och låter make ta hand om barn och hushåll. :roll:
Av Christer Romson Lande
Suskiv skrev:Eller så skyller man på att man måste amma och låter make ta hand om barn och hushåll.
:shock: Jag ska testa den metoden i kväll. Det är nåt som säger mig att Margot inte kommer gå på att jag ska amma, men det vore ju dumt att inte testa.

Suskiv, din man har alltså hand om barnen, och du säger att du ska gå in till datorn och amma? Han har inte hajat att du egentligen skulle behöva ta med ett barn i så fall?
Användarens profilbild
Av Luna
norah skrev:Nu skall jag bekänna :purskis:
jag tog t om med mig datorn in på toaletten och surfade i smyg :oops: :roll: :hide:
Du är nog inte ensam, det låter som jag läst det förut. Här hemma går det inte att ta med sig datorn vart man vill, men toan är ju enda stället för lugn och ro så varför inte.
Christer Romson skrev:
Suskiv skrev:Eller så skyller man på att man måste amma och låter make ta hand om barn och hushåll.
:shock: Jag ska testa den metoden i kväll. Det är nåt som säger mig att Margot inte kommer gå på att jag ska amma, men det vore ju dumt att inte testa.
När du testar metoden så får du var beredd på pekfingervals när du ska skriva inlägg. :wink: Jag ammar just nu och lill*n vill prompt hålla min ena hand.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?