Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av norah
Hör nu.
Eftersom jag och barnen varit småsjuka och hemme mycket sista veckorna har jag haft GOTT OM TID att surfa runt här.

Sanningen är att det sista ovan var en lögn.
Vi har en massa flyttlådor som skall packas upp.
Många golv att dammsuga.
VÄLDIGT många barnklädeshögar både här och där. (Har ett par strumpbyxor här framför mig på min kaffekopp...)
Min sexåring kallar datorn för "din sura dumma äckliga dator" :pc: (har dessutom hårda restriktioner för barnens datortid)

Samtal att ringa, räkningar att betala, jobba att göra.....
idag tyckte jag t om att det var lite synd att barnen var hemma...

Kan jag be om en diagnos:
Har jag blivit SB-missbrukare? :whut: :mums: :hellu: :love: :heart: :roll: :hopmad: :evil: :mitvit: :shock:

Det äääär ju så viktiga och roliga saker som avhandlas här!:heart:
Hur gör ni för att strukturera er tid på SB? :?
Användarens profilbild
Av Maerion
Välkommen till vår värld! :lol:

Tjaa du, hur man gör? Man låter hemmet förfalla, lär barnen att leka själva och ignorerar sin partner. Sen är saken biff! 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Maerion skrev:Välkommen till vår värld! :lol:

Tjaa du, hur man gör? Man låter hemmet förfalla, lär barnen att leka själva och ignorerar sin partner. Sen är saken biff! 8)
:iagree: eller så stänger man av datorn och sätter lås runt den! :lol: :lol:
Av Jenny

:vågen: :iagree:
Användarens profilbild
Av marlene

yepp så är det :wink:
Av Aelia

Behöver inte skriva nåt mer känner jag
Användarens profilbild
Av Maerion
:lol: Vad skönt att få lite medhåll! :D
Av Aelia
Maerion skrev::lol: Vad skönt att få lite medhåll! :D
Självklart sjalkompis/missbrukare :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ja, jag har ju inte "hängt" här sååå länge, men redan blivit fast. senast igår frågade min sambo, "VEM är det du skriver till HELA dagarna??!!" (som tur är jobbar han ju på dagarna så han vet ju inte jag faktiskt inte hur ofta jag faktiskt sitter här :twisted: )
Användarens profilbild
Av McMorrigan
MammaTillFelicia skrev:ja, jag har ju inte "hängt" här sååå länge, men redan blivit fast. senast igår frågade min sambo, "VEM är det du skriver till HELA dagarna??!!" (som tur är jobbar han ju på dagarna så han vet ju inte jag faktiskt inte hur ofta jag faktiskt sitter här :twisted: )
:lol: Jag kan trösta dig med att det finns fler män som reagerar som din!
Min man brukar säga: "sitter du vid det där j-kla sjalbarn nu igen"?! :wink:

:lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
McMorrigan skrev:
MammaTillFelicia skrev:ja, jag har ju inte "hängt" här sååå länge, men redan blivit fast. senast igår frågade min sambo, "VEM är det du skriver till HELA dagarna??!!" (som tur är jobbar han ju på dagarna så han vet ju inte jag faktiskt inte hur ofta jag faktiskt sitter här :twisted: )

Vad skönt att höra! Maken min förstår inte vad det är med SB som är så j-kla viktigt! Vad det är som fängslar mig så. :roll:
-Jag pratar ju med mina vänner, Säger jag då.
Då muttrar han ngt om att det ju finns en make här hemma att prata med också :oops: . Ja, jag är missbrukare och har ingen som helst lust att sluta med mitt "bruk", men i ärlighetens namn får jag nog dra ned på antalet timmar framför datorn om jag vill ha kvar min älskade make... :wink: Och det vill jag ju 8) . Men ni är ju så underhållande, kära vänner! :lol:
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Jag har också en tendens att fastna här, jag ska bara säger jag och mannen suckar. Jag tror jag måste skaffa mig en sån där äggklocka och stänga av när den ringer efter exakt en halvtimme...
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
McMorrigan skrev:

:lol: :twisted: ja och det är ju erat fel! om alla här inne var tråkiga att prata med och inte visade alla sina fina sjalar o andra bärdon skulle man ju inte vilja sitta här! skäms på er!!

Användarens profilbild
Av Måsen
Jag försökte länge upprätthålla ett sken av att jag skulle läsa mina mail och lite nyheter och surfa runt lite allmänt sådär när jag satte mig vid datorn. :P
Nu, sedan sista barnet kom, är min datortid kraftigt begränsad och jag erkänner för mig själv och min omgivning att jag bara sjalsurfar rätt och slätt. Har inte kollat mina mail på en vecka... :oops:
Användarens profilbild
Av Eld77

Man kan också skaffa sig ett jobb som man försummar lite lagom på mindre stressiga dagar. 8) Ibland är det dumt att ha ett skrivbordsjobb...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?