Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Crappy
Smak sak, båda fungerar.
Jag tycker dock att det är mysigare med trikå med så små bebisar. Min Stig var också ganska tung fort (6kg vid 6v) men jag använde trikå sjal till han var 5 månader sedan flyttade Taigan :heart: hem till oss.
Hade kunnat använda trikåsjalen betydligt längre. Eftersom att jag var helt grön på sjal så var det väldigt enkelt att börja med en trikå mycket lätta att knyta.
Av Aelia
Det är mycket mysigare med en trikå till små bebisar, satsa på en sån tycker jag
Användarens profilbild
Av asa
Trikå! Så nära, mjukt å myyyspys!!!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
först en mjuk och gosig trikå... :loving:

den kan du använda ganska länge till kortare mysstunder och så kan
du komplettera med en vävd för längre bärstunder och promenader
då den avlastar lite bättre :D
Användarens profilbild
Av Jason
Jag säger också trikå. Den är superskön att bära i, även äldre, lite småsjuka bebisar... sitter med en i sjalen just nu :(
Användarens profilbild
Av sanna73
Håller med övriga talare. Jag skulle valt en trikå av den stadigare varianten. Såååå mysigt och praktiskt med trikå till så liten baby.
Jag bär fortfarande min 10 kg klump i vår babybundler när vi bara skall mysa :loving:
Användarens profilbild
Av diddeldi
du kan ju köpa en lite stadigare trikåsjal som kan användas längre :D (t ex den breda babybundler eller bali baby stretch).
Av Tess
Vilka underbara tjejer de finns här inne! tack för alla fina tips. Jag har nu en trikåsjal som är lite stadigare. Nu ska jag bara få in rätta snittsen på knutarna. Ha de bra :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?