Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JozephineEriksson
Jag tror jag blir toookig!!
Jag vet inte vilken bärsele jag ska ha! Jag har nyss köpt mej en gammal Ergo, men är inte 100% nöjd. Tycker den är lite för kort i ryggen för Nova svajar så det blir ostabilt. (kanske jag inte är så bra på att sätta den rätt heller)
Så annonserade jag ut att jag vill byta den mot en Patapum. Sen ändrade jag mej för jag tyckte den var bra ändå. Och nu ändrar jag mig igen!! :evil: :lol:
Tyckte jag såg att E. OG är lika kort i ryggen som P? Då är det ju ingen idé att ta den då..? Ergo NG är iaf längre, men då är den svårare att få tag på och dyrare. Jag hade velat haft en Patapum... Eller en Ergo kanske..? :oops: :roll:
Så snurrar det om och om och om igen! i mitt huvud.
Vad tycker ni som haft båda? Är det jag som har den fel som upplever den så kort och svajig?
Hjälp!
:D
Användarens profilbild
Av naimiez
Hade en Toddler men bytte till Ergo då den skulle passa gubben bättre då han är kraftig och lång men de satt lika på honom.....Theo 11 månader sitter jättebra i ergon och jag älskar den.....Du kan inte åka åp sjalträff och fråga om de har så du kan få prova de olika? :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?