Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har äntligen hittat en tyg som jag kan klä om min sulky men jag kommer nog behöva all hjälp/ tips jag kan få .....

Så dela gärna med er av det som jag "måste veta " så jag inte gör jätte jätte fel :lol:

Tacksam för alla tips o råd se'n gör jag som jag känner för ändå :P

GLAD PÅSK!!!
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh spännande! vad är det för tyg? :roll: har ju en sulky här hemma som ska kläs om nån gång m, men nu köpte jag ju en ny vagn så det får vänta lite.
Jag tror inte det ska vara så svårt, man tar väl av klädseln och ritar av + lägger till sömsmån. Och tänker på var knappar/kardborre ska vara innan man syr ihop allt så man får dem på rätt ställe.
Användarens profilbild
Av Tina2
Böjda synålar!...

Hade aldrig klarat klä om min annars!
Användarens profilbild
Av funshine
nja ritar du av det gamla tyget har du ju sömnsmån inräknat. kan ju bli aningen stort om du lägger till extra. Böjda nålar hade helt klart underlättat men det går faktiskt utan också, men de kan väl inte kosta så mycket så satsa på dem.
Tänk igenom om du vill ha extradetaljer innan du börjar. Själv la jag till en ficka på sufletten för att stoppa myggnätet i när det inte används. Fundera ut var du ska ha reflexerna roligare att ha dem inbyggda än vajandes och fastnandes överallt.
Användarens profilbild
Av Annika80
funshine skrev:nja ritar du av det gamla tyget har du ju sömnsmån inräknat. kan ju bli aningen stort om du lägger till extra.
Jag tänkte mer på att om man inte sprättar upp det gamla tyget utan bara lägger det platt för att rita av (som jag tänker göra)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?