- mån apr 09, 2007 16:03
Nu har vi äntligen landat i Florida för vår efterlängtade semester, så jag tänkte komma med en kort första rapport.
Soligt väder, om än lite kallt för Florida standard, 15-20 grader på dagen.
Casper åkte sjal runt alla flygplatser och den vanligaste kommentaren var: "Is that a baby in there?"
Jag förstår inte hur folk utan bärdon fixar en lång flygresa med stopp och byten. Jonathan springer ju helst på egen hand, men han somnade gott i ergon i Chicago och sov lääääänge.
Bara under första turen till mataffären blev jag stoppad av ett äldre par som snart skulle få barnbarn och ville köpa sjal till sin dotter för det såg så mysigt och praktiskt ut.
Vi är numera även ägare till en superfin meitai från babyhawk, som Casper sover i i skrivande stund
. Ångrar bara att jag inte beställde en med huvudstöd, men det är lätt att vara efterklok.
Åh, vad det är härligt med semester!!!!
Soligt väder, om än lite kallt för Florida standard, 15-20 grader på dagen.
Casper åkte sjal runt alla flygplatser och den vanligaste kommentaren var: "Is that a baby in there?"
Jag förstår inte hur folk utan bärdon fixar en lång flygresa med stopp och byten. Jonathan springer ju helst på egen hand, men han somnade gott i ergon i Chicago och sov lääääänge.
Bara under första turen till mataffären blev jag stoppad av ett äldre par som snart skulle få barnbarn och ville köpa sjal till sin dotter för det såg så mysigt och praktiskt ut.
Vi är numera även ägare till en superfin meitai från babyhawk, som Casper sover i i skrivande stund

Åh, vad det är härligt med semester!!!!

Mamma till världens finaste rövare, Jonathan, feb -05 och Casper dec -06 och nu finaste lillasyster och lillebror födda april -10