Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tror ni?
Finns det föräldrar som aktivt bär i sjal och som inte läser eller är reggade på SB överhuvudtaget?
Det finns ju några efterlysningar under "vem var det jag såg" som inte kommit till klarhet. Lite spännande och mystiskt isåfall tycker jag :wink: :lol: !
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag tror att det finns många som bär i sjal, men inte läser här. Jag känner minst en.
Av belinda
Jag har flera bekanta som bär i sjal, ingen av dem är aktiva här vad jag vet!
Användarens profilbild
Av Isanna
Även jag har flera bekanta och en del vänner som bär i sjal men som inte hänger här. I Övik är vi jättemånga som bär i sjal och som träffas regelbundet, men bara ett fåtal finns här.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag "hittade" en mamma med Ergo förra veckan i Karlstad och honkände inte till Sjalbarn.se. Glömde tyvärr att fråga hur hon hittade Ergon. :wink:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Jag bar först och blev uppraggad till SjalBarn genom att träffa på en sjalmamma på öppnis :D
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har flera vänner som aldrig eller nästan aldrig skriver på Sjalbarn.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Japp så tror jag med - det finns nog en hel del som bär, kanske framförallt många trikåsjalsbärare, som aldrig hittar hit tyvärr :roll:
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har ser fler och fler i Aspudden som bär i ergo eller patapum, men de som jag råkat prata med har aldrig hört talas om sjalbarn och verkar heller inte intresserade. De allra flesta vet inte att man kan bära på ryggen med dessa selar och går och släpar sina barn på magen fortfarande...
Användarens profilbild
Av Alven
Jag vet många sjalmammor, och ergomammor med för den delen, som inte finns här. Kul tycker jag att det sprider sig! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag vet också många mammor som bär i trikå och sele som inte har hittat hit :roll:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Oj, det var många som kände till folk som bär och som inte läser eller är reggade här!
Undrar hur de kommit i kontakt med sjalar och andra bärdon?
Själv snubblade jag bara över BabyBjörn... :roll: . De är å andra sidan mkt duktiga på att marknadsföra sig i olika föräldratidningar odyl.
Användarens profilbild
Av Isanna
Eulalia skrev:Oj, det var många som kände till folk som bär och som inte läser eller är reggade här!
Själv snubblade jag bara över BabyBjörn... :roll: . De är å andra sidan mkt duktiga på att marknadsföra sig i olika föräldratidningar odyl.
Man har väl predikat och visat hur mysigt det är! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
Eulalia skrev:Oj, det var många som kände till folk som bär och som inte läser eller är reggade här!
Man har väl predikat och visat hur mysigt det är! :lol:
:lol: precis
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?