Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja jag har lyckats sno hem farmors gamla husqvarna combina på obestämd tid! Dock är jag total nybörjare... har ni bra tips på lätta saker att sy? Gärna något till en flick-bebis i storlek 68-74, eller dam storlek 36 :lol: Fast annat går också bra.
Användarens profilbild
Av Gullan
Låna hem någon "sy till barn"-bok på biblioteket. Kommer inte ihåg vad den där som är så bra... heter :(
Förklädesklänningar är lätt, Velourbyxor... Annars kan du försöka dig på en Thaiväska - se Diddeldi's beskrivning, den är lätt och bra! (Väskan är helt super när man bär med sjal/MT då kan man ha den som skötväska och ha blöjor och ombyte med.)
Tipsar oxå om sidan www.ottobredesign.com och deras gratismönster :) Tidningen finns i handeln och innehåller svårare och lättare grejer till barn. Burdas barntidningar är oxå roliga!
Hoppas att du hittar nåt kul att göra - vill se bild sen, ok ;)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
hehe ok, lovar att lägga upp bild OM jag kommer till skott. Samt om jag orkar investera i nya batterier till kameran :oops:

Tack för hjälpen! Tar gärna emot fler tips, inte minst på saker jag kan hitta på internet. Att köpa tidningar osv tror jag inte jag kommer göra om jag känner mig själv rätt. Om jag inte blir alldeles hooked på att sy nu förstås :P
Användarens profilbild
Av Annika80
En förklädesklänning är inte så svårt, lättast är att rita av mönstret på en i rätt storlek man har hemma och bara klippa ut i tyget. Sen får man ha knäppning antingen bak eller på axlarna. kantbanden kan vara lite pilliga (om man vill ha sådana) men det går oftast ganska bra.
Haklappar är ju snabba o lätta att sy också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?