Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Experthjälp önskas!! Jag låg vaken inatt och drömde om blå/grå Wellen men Didy vill ju inte göra någon så jag undrar om det kanske går att färga själv.
Mörkblått och grått skulle jag vilja få till i så fall.
Senast redigerad av Anso den mån apr 16, 2007 13:53, redigerad totalt 4 gång.
Av Jenny
Vad trevligt att det inte bara är JAG som legat vaken de senaste nätterna och funderat på vad jag ska färga :lol:

Ingen aning om det funkar men jag tycker absout du ska försöka :tumsup:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det blir nog svårt att få den grå färgen ljusare än den blå, men tvärtom borde gå. Om du använder en mellanblå färg så blir det ljusgrå blått och det mörggråa mörkare grått.
Användarens profilbild
Av Anso
Sannasmamma skrev:Det blir nog svårt att få den grå färgen ljusare än den blå, men tvärtom borde gå. Om du använder en mellanblå färg så blir det ljusgrå blått och det mörggråa mörkare grått.
:notes: *mmmmmm* Låter OK. :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
har också funderat på att färga min gråa :D
... väntar med spänning på att se hur det kan bli 8)
Användarens profilbild
Av Anso
norkmedoo skrev:har också funderat på att färga min gråa :D
... väntar med spänning på att se hur det kan bli 8)
Ska bara hitta en grå först...... :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Och nu har jag sett en bild på en före detta grå Wellen och den var helt underbart BLÅÅÅÅÅ :loving: .
Måste försöka att fixa en sån bums.
Användarens profilbild
Av Isanna
Har du fått tag på en grå? Jag har annars en bekant som skulle sälja sin, men hon hänger inte här utan syns ibland på familjeliv. Ska jag försöka snoka?
Användarens profilbild
Av Anso
Isanna skrev:Har du fått tag på en grå? Jag har annars en bekant som skulle sälja sin, men hon hänger inte här utan syns ibland på familjeliv. Ska jag försöka snoka?
Jaaaa, fråga henne!! :eld:
Användarens profilbild
Av Isanna
Anso skrev:
Isanna skrev:Har du fått tag på en grå? Jag har annars en bekant som skulle sälja sin, men hon hänger inte här utan syns ibland på familjeliv. Ska jag försöka snoka?
Jaaaa, fråga henne!! :eld:
Ska bli!
Användarens profilbild
Av Anso
Tyras å Knuts mamma skrev:
Anso skrev:Och nu har jag sett en bild på en före detta grå Wellen och den var helt underbart BLÅÅÅÅÅ :loving: .
Måste försöka att fixa en sån bums.
Kan du inte länka till bilden?
Hm, nej tyvärr man måste vara inloggad på The Babyweare för att se bilderna och jag har aldrig lyckats att länka därifrån.
Sök på azur dyed waves om ni brukar vara på det forumet. :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Bild
Det gick!
:heart: :heart: :loving: :hellu: Att inte Didymos fattar att de ska göra en så här vacker sjal! :this:

Nå färgalningar där ute -exakt vilken färg och märke och hur mycket ska jag ta för att få till en så ljuvligt blå färg?
Användarens profilbild
Av Isanna
Anso den var ju helt underbar!!!
Användarens profilbild
Av aha
Anso skrev:Bild
Det gick!
:heart: :heart: :loving: :hellu: Att inte Didymos fattar att de ska göra en så här vacker sjal! :this:
Ja, det såg ut som en riktig Ansosjal det minsann :lol:
Snygg.
Av Jenny
Nu kan ju inte jag låta bli att börja drömma om den GRÖNA wellen som fanns på you tube -om du lyckas Anso så ska jag banne mig köpa en jag med och försöka mig på att göra en grön!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?