Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

NU - äntligen har jag fått till det med min Moby Wrap. Första gången jag bär i sjal och det är fjärde barnet. Suck, att jag inte kom i kontakt med detta tidigare!! Lillan vägrar Babybjörn och jag fick inte till det med Mobyn på BB, hon gillade den inte då. Nu satte jag henne i grodställning och hon bara myser! Somnar när jag bär omkring på henne, det är så stabilt och vilken avlastning för armar och rygg!! Jag är helt salig, vill bara ha sjalen på hela dagarna - vilket jag faktiskt inte tror hon skulle ogilla alls :D Får glädjefnatt :D :D

Hur länge kan man använda Mobyn? Funderar på en Ergo sen....
Användarens profilbild
Av Helene
Man MÅSTE prova flera gånger och inte ge upp direkt! (såg din säljes-annons!) :lol:

Jag slängde sjalen åt helvete när jag just hade köpt den och testade första gången utan hjälp! Den låg i en hög och hånade mig i en vecka innan jag blev så förbannad så jag knöt på mig den i rena julilskan och... se där, perfekt!!
Användarens profilbild
Av Anso
Jag sätter en pinne till på väggen då för alla som trivs med bärsjal..... :D
Härligt att ni trivs med sjalen och ni kommer att få en underbar vår och sommar framför er med massor av bärande.
En Ergo är aaaaldrig fel. :lol:
Användarens profilbild
Av Gullan
Practise makes perfect :D
Det är som med det mesta, man kan inte lyckas på första försöket... Jätteglad att du "knäckt koden" och fått till det hela, det är underbar frihet att kunna bära sitt barn!
Användarens profilbild
Av Deja
Härligt! :tumsup:

Jag tyckte också att det var superkrångligt i början, det var ju så oändligt mycket tyg!! :D Men efter ett tag fick jag ju snits på det, och då var det bara härligt!
Användarens profilbild
Av naggie
Underbart att det vände :vågen: Det är ju bland det härligaste som finns att få bära sin bebis i sjal. Nu får du ta och skaffa tre bebbar till så att du kompenserar för de barn du inte fick bära i sjal :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Underbart att det lossnade för er :D

Grattis :vågen:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vilken lycka när man får till det bra :vågen: Underbart!!! Mobyn kan du ha så länge det inte känns för tungt för dig :wink: När de blir större kan det ju kännas lite mer svajjigt, men du märker nog själv vad som funkar för er :)
Användarens profilbild
Av Helma
Visst är det härligt. Mys på!
Användarens profilbild
Av bellisbella
:heart: JA! visst är det härligt! :heart:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
naggie skrev:Underbart att det vände :vågen: Det är ju bland det härligaste som finns att få bära sin bebis i sjal. Nu får du ta och skaffa tre bebbar till så att du kompenserar för de barn du inte fick bära i sjal :wink:
det tycker jag med!! höll på o ge upp när jag byrr till vävd med, men det ordnade sig till slut!!
Användarens profilbild
Av mejamy
Härligt att höra! :vågen: Förstår även din frustration över att inte ha upptäkt sjal tidigare! Jag upptäkte den med mittt 3:e barn när hon redan var 10 månader :? Men bättre sent än aldrig och nu väntar jag 4:an som såklart ska bäras från start! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Droppen
Härligt! :vågen:
Användarens profilbild
Av jazoo
Härligt! Jag hade vår trikåsjal dygnet runt de första månaderna (faktiskt, stora delar av nätterna också när A vägrade somna på kvällarna före 02-03). Ovärderligt, mysigt, fantastiskt, underbart!

Grattis till att du fick till det! :heart:
Av anna m
Visst är det underbart när allt faller på plats :D Jag tror att jag var tvungen att testa ung fem gånger innan det stämde. Och fortfarande lyckas jag med helt otroligt dåliga knytningar då och då...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?