Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
tycker nog att av dem jag provat så är hoppediz mest prisvärd, men jag har bara fått en som var lite tjock. Alla andra har varit bra :D

Skulle vilja prova en amazonas carry sling med och se om de är så bra som Marlene säger :lol:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
sacha42 skrev:Skulle vilja prova en amazonas carry sling med och se om de är så bra som Marlene säger :lol:
Jag har provat en idag och jag måste säga att det är då helt klart den mest prisvärda sjal jag har testat! Den är minst lika skön som en easy. (har ju bara testat den lite snabbt så jag vågar inte säga att den är bättre, men mitt första intryck är att den är det)
Så nu vet jag vad min nästa sjal ska bli iaf... 8) (synd bara att den inte finns i lika vackra färger som easyn..)
Användarens profilbild
Av sacha42
Vinterdrake skrev:
sacha42 skrev:Skulle vilja prova en amazonas carry sling med och se om de är så bra som Marlene säger :lol:
Jag har provat en idag och jag måste säga att det är då helt klart den mest prisvärda sjal jag har testat! Den är minst lika skön som en easy. (har ju bara testat den lite snabbt så jag vågar inte säga att den är bättre, men mitt första intryck är att den är det)
Så nu vet jag vad min nästa sjal ska bli iaf... 8) (synd bara att den inte finns i lika vackra färger som easyn..)
spännande, måste prova en sånn i framtiden med 8)
Användarens profilbild
Av marlene
sacha42 skrev:
Skulle vilja prova en amazonas carry sling med och se om de är så bra som Marlene säger :lol:
:lol: klart du måste prova amazonas carry sling :lol:

Mitt svar blir då såklart amazonas carry sling, det är väl den billigaste av dom som är vävda likadant. Den är tunn och mjuk och gosig :heart:
Användarens profilbild
Av marlene
Vinterdrake skrev:
jag gillar nog carry slingen bättre än easy... mycket pga priset. Man får 2 carry slings för priset av en easy :shock: en nackdel är just att den inte finns i så fina/många färger. Och sen gillar jag inte easys raka ändar
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
sacha42 skrev:spännande, måste prova en sånn i framtiden med 8)
Jag är förvånad att du inte gjort det än. 8) :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vinterdrake skrev:
:lol: ja finns det nån som har en lollipop över till mig så hojta till :wink:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
marlene skrev: jag gillar nog carry slingen bättre än easy... mycket pga priset. Man får 2 carry slings för priset av en easy :shock: en nackdel är just att den inte finns i så fina/många färger. Och sen gillar jag inte easys raka ändar
Ja det är verkligen en otrolig prisskillnad. :shock: Jag som brukar prata så mycket om easycare kommer ha svårt att rekommendera den nu.. Priset känns inte alls motiverat nu när man testat en carry sling.
Lite trist med färgerna bara som sagt.. Men jag har fastnat för enfärgade nu så om inte annat får det väl bli en natur och färga själv. :D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
sacha42 skrev:
Vinterdrake skrev:
:lol: ja finns det nån som har en lollipop över till mig så hojta till :wink:
:lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
marlene skrev:
Vinterdrake skrev:
:iagree: underligt :roll: :shock:
:hide: :oops: 8)
Användarens profilbild
Av marlene
Vinterdrake skrev:
marlene skrev: jag gillar nog carry slingen bättre än easy... mycket pga priset. Man får 2 carry slings för priset av en easy :shock: en nackdel är just att den inte finns i så fina/många färger. Och sen gillar jag inte easys raka ändar
Ja det är verkligen en otrolig prisskillnad. :shock: Jag som brukar prata så mycket om easycare kommer ha svårt att rekommendera den nu.. Priset känns inte alls motiverat nu när man testat en carry sling.
Lite trist med färgerna bara som sagt.. Men jag har fastnat för enfärgade nu så om inte annat får det väl bli en natur och färga själv. :D
Helst när man pratar med dom som är intresserade men inte har provat bära i sjal tycker jag att det kan vara svårt att motivera att dom ska hosta upp 1000-1200kr för nått som dom inte är säkert på om dom gillar. Då känns det lite bättre att rekommendera carry sling som kostar 520
Av Pétronille
Vinterdrake skrev:
Men carry slingen är ju tillverkad i Kina! Är det någon som vet under vilka förhållanden? Om det är som brukligt i Kina nuförtiden så är det lätt att förstå varför den sjalen är så billig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?