Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Celerona
jag vet inte om säkerheten är bäst i cykelsits eller inte, men jag har cyklat med a i patapumen, eftersom jag en gång när jag skulle cykla iväg råkade välta cykeln med a i cykelsitsen, hon blev sen livrädd för sitsen men älskade att cykla, visst sits är kanske det bästa men om man ramlar av en cykel så tror jag väldigt sällan att man ramlar raklång på rygg. däremot kan det vara risk för välta cyklar vid av och pålastning...

man får nog göra det som man själv känner känns säkrast och undvika trafiken så mycket det bara går, jag antar att ni inte cyklade på citadellsvägen i rusningstrafik...
Användarens profilbild
Av Key
teres skrev:Om man vill transportera en liten en som ej sitter riktigt kan man sätta dem i babyskyddet och sedan sätta fast dem i cykelkärran (med hjälm förstås). De sitter säkert och stadigt. mvh teres
Fast det finns några "aber" som man får tänka till på:

* Det finns ingen plats för hjälm i babyskyddet.
* Huvudet och nacken måste vara så pass starkt att det "tål" en extra tyngd av hjälm. Det blir ju än värre om det händer något om huvudet förses med extra tyngd!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?