Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anva
har ju hämtat min iris på posten idag. Den är superfin. Har vecklat ut den och testat knyta och jag är fast.

Men...tittat lite på den och den har som en liten liten bulle med trådar som är som "ihoptrasslat eller nått". Är det sånt man får förvänta sig eller är det nått fel.

HAr köpt den helt ny från Edenbaby

Bild

Bild
Senast redigerad av Anva den tis apr 03, 2007 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
nu är ju inte jag expert men skulle mejla edenbaby om det är fabrikationsfel har du ju rätt att få en ny.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
StellaTheStar skrev:nu är ju inte jag expert men skulle mejla edenbaby om det är fabrikationsfel har du ju rätt att få en ny.
hållerm absolut med! sånt kan väl lätt bli till hål? maila dem!
Användarens profilbild
Av Anva
ok...då ska jag mejla dem. Sjalen är ju såå fin med dessa fel satt väldigt nära mitten. Vill ju inte att den går sönder.
Användarens profilbild
Av Isanna
Det ska ju självklart inte vara nåt fel på en ny sjal, så maila och fraåga så kan ni säkert lösa det. Är det en stor "trådbulle"?
Användarens profilbild
Av Anva
Isanna skrev:Det ska ju självklart inte vara nåt fel på en ny sjal, så maila och fraåga så kan ni säkert lösa det. Är det en stor "trådbulle"?
Den är väl ungefär 2*4 mm. Sen finns det en till lite mindre ca 5 cm bort.
Hade det varit långt ute på svansen hade jag nog inte brytt mig med detta är nästan på mitten av sjalen.
Av Aelia
Hoppas du får byta :lol:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Maskinvävda sjalar ska inte ha sådana där "fel". Jag bytte en Stork (Ulli) som hade ett mindre fel än din sjal, det var inga problem!
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har också bytt en sjal pga "fel". Själv kunde jag kanske leva med det utan större fara :lol: , men en defekt sjal tar ju ned andrahandsvärdet också, så det bästa var att byta även om man känner sig krånglig.
Användarens profilbild
Av Dafe
Min Iris hade inte en enda sådan i alla fall. 8) Hoppas det går bra att byta eller kanske få den lite billigare. Var det du som knep 5,2:an jag ville ha alltså? :roll:
Användarens profilbild
Av Anva
Nu har jag mejlat med edenbaby. De kan dra av 250 eller ge mig en ny sjal. De anser att det är ett skönhetsfel.

Nu blev jag väldigt fundersam. Det tar 2-3 veckor innan de får in en ny iris.

Hur skulle ni gjort???
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag skulle nog väntat på en ny sjal, med tanke på andrahandsvärdet :roll:
Användarens profilbild
Av Maerion
Fast frågan är ju om andrahandsvärdet sjunker mer än 250 pickadoller? Men jag skulle nog också vilja ha en ny..
Användarens profilbild
Av Anva
kajsa kavat skrev:Jag skulle nog väntat på en ny sjal, med tanke på andrahandsvärdet :roll:
tror jag ska göra det. Speciellt med tanke på att det sitter nästan mitt på sjalen på "framsidan"
Användarens profilbild
Av sanna73
Anva skrev:
kajsa kavat skrev:Jag skulle nog väntat på en ny sjal, med tanke på andrahandsvärdet :roll:
tror jag ska göra det. Speciellt med tanke på att det sitter nästan mitt på sjalen på "framsidan"
Skulle nog också bytt, främst för att jag nog alltid skulle irritera mig på knutorna :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?