Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Eftersom jag längtar efter en egen symaskin och saknar nästan hälften av pengarna bestämmde jag mig för att försöka tjäna lite. Eftersom brorsan har köpt en lägenhet var det ju inte så svårt att övertala dem om att de behövde gardiner.

De tyckte dessutom att de behövde soffkuddar. Lite i förbifarten tyckte brorsans fru att det skulle ju suttit en etikett på så man ser att du har sytt. Var ju bara tvungen att visa minanamnband då. Su nu har jag 100 ettiketter på väg hem hit aldeles utan kostnad för mig. JIPPI! Hur lång tid tar det innan de kommer.
Och vad ska jag nu hitta på för att hitta pengar till symaskinen?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
sjysst! ja man får inte vara dum! ett bra sätt att tjäna lite pengar på tycker jag är att sälja saker på tradera! du har säkert en hel drös med kläder som du kan sälja och tjäna några kronor, som snabbt blir några hundralappar!
Användarens profilbild
Av funshine
fast då måste man ju regga sig och det har jag inte tålamod till. annars skulle jag nog kunna tömma halva förrådet. Dessutom är jag nojig över avgifterna tänk om man inte får sålt då går jag ju back.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
att man går back är nog liten risk, om man inte väljer massa funktioner som kostar pengar annars är det ju oftast bara en krona eller så osålt.. fast ja det kräver ju ett visst engagemang!
Användarens profilbild
Av Annika80
Du har inte en massa babysaker kvar som du kan sälja på blocket eller i lokaltidningen? Kläder, babygym, babyleksaker, amningskudde osv?
Användarens profilbild
Av funshine
ja jo men det rä alltså 12000 jag saknar så mycket kommer jag inte upp i om jag säljer allt jag äger. Eller jo huset kanske men jag ska ju ha nån stans att ha maskinen också :wink:

Nåja vad är väl en bal på slottet.

Dags att stänga av nu två omnattningar på mindre än 10 min tyder på en jobbig kväll.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
funshine skrev:ja jo men det rä alltså 12000 jag saknar så mycket kommer jag inte upp i om jag säljer allt jag äger. Eller jo huset kanske men jag ska ju ha nån stans att ha maskinen också :wink:
:!: :!: vad är det för supermaskin du ska köpa?? (har ingen koll alls på vad en bra symaskin kostar, men det låter ju JÄTTEMYCKET!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
funshine skrev:ja jo men det rä alltså 12000 jag saknar så mycket kommer jag inte upp i om jag säljer allt jag äger. Eller jo huset kanske men jag ska ju ha nån stans att ha maskinen också :wink:
:!: :!: vad är det för supermaskin du ska köpa?? (har ingen koll alls på vad en bra symaskin kostar, men det låter ju JÄTTEMYCKET!

lycka till med nattandet!
Av FiaLisa
Det låter som en jätterolig maskin!! Vilken är det? :eld:
Användarens profilbild
Av funshine
Bernina aurora 630 med en brodyrenhet till. Fick ett pris på 25000 i gbg. Kan förhoppningsvis pruta ner nån tusing till.
Av FiaLisa
Det är SUPERkul med brodyrmöjligheter. Jag har en maskin med brodyrenhet och även om jag inte använder den så ofta så är det jättekul.

Husqvarna Viking Desiger SE är min drömmaskin men den kostar som en mindre bil. :roll:
Användarens profilbild
Av funshine
jo det verkar himla skoj. men är det ingen som vet hur lång tid etiketterna brukar ta jag vill ju sy fast dem på en gång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?