Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Key skrev:Kaffemoster: Jag tycker det ser ut som "lärkhuvuden" som man slår, inte dubbelt halvslag om egen part... :? Men jag har bara kollat på frivolitetskolan - Din länk är rätt om man tar bort punktern i slutet: http://www.frivolitetsknuten.com

Kul grej - jag är lite av en "knopnörd" och gillar macramé o sånt. Kanske nått att lära sig (nån gång), men jag ska nog först ska ta fram knyppeldynan som jag ärvt av mormor, men det är ju mycket bökigare att ta med sig!
Jag lånar tråden! Key! kan du knyppla??? Om typ femton år kan du tänka dig att lära mig då? Jag knypplade i skolan men har glömt allt!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Key skrev:Kaffemoster: Jag tycker det ser ut som "lärkhuvuden" som man slår, inte dubbelt halvslag om egen part... :? Men jag har bara kollat på frivolitetskolan - Din länk är rätt om man tar bort punktern i slutet: http://www.frivolitetsknuten.com

Kul grej - jag är lite av en "knopnörd" och gillar macramé o sånt. Kanske nått att lära sig (nån gång), men jag ska nog först ska ta fram knyppeldynan som jag ärvt av mormor, men det är ju mycket bökigare att ta med sig!
Det är mycket möjligt... jag kan egentligen inte knopar, men jag trodde att jag kunde dubbelt halvslag :oops: ) och jag vet att jag kan råbandsknop =).
Användarens profilbild
Av Madde
Hmm... Detta är något som jag aldrig testat på... Känner igen själva spetsen men trodde att det var knypplat. :oops: Men eftersom jag inte testat detta innan så måste jag ju göra det nu... Är det någon som vet hur man får en pigg 1åring att somna fort? :roll: :lol:
Av Sia
Häromkring brukar man se frivoliteter i vuxenskolans kursutbud, men jag har aldrig sett nån på riktigt, det har varit som en enhörning eller kenatur för mig :D , tack för bilden!!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
men vad fina! förstår att folk undrar vad det är du gör!! =)
Användarens profilbild
Av lingonben
Vad fina!!
Det ser ju jätteroligt ut! Och så väldigt praktiskt att ha med sig! :D Att sitta och vänta kan ju vara oändligt tråkigt!! Ytterligare en sak att lägga till listan över alla saker jag skulle vilja lära mig vid tillfälle... :notes: :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag började läsa att du slog frivolter, och undrade vad du menade. Slog du frivolter hos barnmorskan, höggravid och allt?! :hmm: :rofl:

Jättesöta i alla fall! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Key
jag71 skrev:

Jag lånar tråden! Key! kan du knyppla??? Om typ femton år kan du tänka dig att lära mig då? Jag knypplade i skolan men har glömt allt!
Nejnej! Jag KAN inte knyppla, men har som sagt en dyna. Och en massa knyppelböcker från 50-80-talet typ :lol: Men när barnen har flyttat hemifrån (eller så) kanske vi ska gå en knyppelkurs ihop! :D ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?