Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carmina
Måste bara bekänna att jag nu skickat iväg beställningen på en Easy, färg Lava. Det får väl bli gröt och makaroner resten av året för billig är den inte! Funderar på att sälja vår Moby Wrap, men jag är så sentimental av mig så risken är att den hamnar i en låda. Hoppas nu att vi blir nöjda med Easyn, och att den kommer FORT *längtar*
Användarens profilbild
Av Bina
Åhh ja den är underbar!!!

Tänker passa på att använda min idag nu när jag äntligen har tiden att bära! Klätt mig matchande redan.. väntar på att hon skall vakna så vi kan åka iväg :lol:
Användarens profilbild
Av April
Härligt! :-D

Kram
Av carmina
Ja, svåraste beslutet var nästan att välja färg. Alla är ju så snygga! Efter alla toppenrecensioner här på sidan blev man ju lätt övertygad om att Easyn är bäst:)
Användarens profilbild
Av Ezereht
oo.. en Lava.. lyckliga dig =)
Av luxia
Vilken längd och varför den längden? *nyfiken*
Av carmina
Köpte en 4,7m lång. Hoppas att det räcker. Jag är väl rätt "normal" (vad nu det är) i kroppsomfång och tänker som så att jag knyter hellre på höften än två varv runt magen och sen har en lång svans också. Har hört mig för lite med experterna här och jag tror att 5,2 blir för lång för mig. Åh, jag vill ha den NU och testa :lol:
Av luxia
Ok. Jag har ju en Hoppediz 4,6, men funderar på något kortare. Kanske en Easycare 4,2 vore bra, men jag vill ju inte hamna mittemellan långt och kort, så att den inte passar för något. Jag tycker att det är klurigt att fundera ut, jag. (Dessutom har jag inte råd, så jag drömmer bara.)
Användarens profilbild
Av vanja77
åååååå avis en lava som jag suktat eftr lääänge *ler* min man skule få slag om jag köpte en sådan nu...
Av carmina
Det är inte lätt att motivera ett sjalköp för tusen spänn. Jag hoppas verkligen att vi blir nöjda med den. Måste bara hejda mig sen! För ett halvår sen hade jag knappt hört talas om sjalar, nu kan jag lätt se behovet av flera olika :D

Vanja77: Det är väl bra att lägga fram det så att om du säljer någon annan sjal så blir ju inte Easyn så dyr. Det har jag gjort! Sen kanske jag inte säljer Mobyn i alla fall, sentimental som jag är... :wink:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Lin, du vill inte sälja din Norrsken så du kan köpa en Lava :lol: ?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åhh... jag har också beställt en easycare!! :D

väntar och längtar som en tok...
...förstår inte heller det här med sjal -:twisted:
vet faktiskt inte var hon kom ifrån??!!
men ha vill hon...
fast hon väntar på nåt gott så tittar hon redan efter mer och fler!

ska försöka ta henne till tygaffären istället... försöka iaf :D
Av carmina
norkmedoo: vilken färg har du beställt? *nyfiken* Ja, tänk att man skulle gå och bli så besatt av sjal- :twisted: Jobbigt! Men barnen är nöjda! Trodde att en sjal skulle täcka alla behov, men ack va jag bedrog mig. I dag har jag använt Ergon på promenad, Mobyn för sovstund och ringsjalen i köpcentrat. Himla bra, va?

Luxia: visst är det svårt med sjallängd. Hade svårt att bestämma mig på den punkten också... Du kan ju kolla på min Easy nästa gång vi ses, om du vill.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?