Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Humlan
Ända sedan kompisens grabb föddes för sju månader sedan så har jag försökt att få henne att förstå hur mycket bekvämare det är med sjal gentemot bebybjörn. :this:
Trikåsjal vill hon inte ha för det verkar krångligt, bökigt och _obekvämt_ (sic!) vävd och ringsjal likaså.
Men nu helt plötsligt är hon frälst. I min mei tai... Hon kikade på den igår och idag provade hon den och sen var hon tillåmed tvungen att ringa till sin man och berätta om hur fantastisk den är *ler*
Så tjae, vad finns det att göra annat än att sy en åt henne?
Och sa hon - Tänk vad bra den avlastar, vad bra barnet sitter, så följsam den är och lätt att ta på och av och vad liten plats den tar... mycket bättre än babybjörnen... :rock:
Användarens profilbild
Av sanna73
Trägen vinner :rock:. Tur du inte gav upp övertalningen :vågen:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
underbart :vågen: :vågen: :vågen: för dig!
Användarens profilbild
Av annemi
:vågen: :tumup:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad kul att det funkar för dom!
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad härligt! ja sy en till henne nu innan hon ångrar sig.
Har själv försökt få in en gravid bekant på sjalar/selar men njae det går trögt.
Jag berättade hur mycket bättre tex Ergo var än BB selen, för ergon kan man ju ha både bak och fram till barnen är stoooora och om midjebältet mm.

Hon kontrar med att men BB active som vi har köpt har också midjebälte (javisst nåt sk svankstöd) och vadderade remmar (får hon ju se hur bra de är på en bebbe som väger mer än 5kg)

Än ger jag inte upp. :wink:
Användarens profilbild
Av anna_eh
Så bra att du var envis och att hon fick upp ögonen för MT:n! Då kanske hon vill prova på sjalarna sen också vem vet:) avlastar en mt lika bra som en trikåsjal? Jag har inte provat MT men trikån var ju jättebekväm....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?