Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
I morse knöt jag ryggomslut inomhus och gud vad bra det blev och jag var riktigt mallig. Bäst blir det förstås när Saga är lite trött och inte stretar emot och man får in händerna ordentligt.

Men så skulle vi gå ut och jag tänkte testa rygg-omslut ute och jag knöt alldeles för hårt och det tryckte på axlarna så jag gick väl och grimaserade och såg olycklig ut med mitt barn. På konsum tog jag ner henne och så fick hon sitta på magen hem.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
mmm eller hur! ibland när jag knyter fast lillan blir jag mest irriterad p¨å sjalen för att det blir så obekvämt och får ont i axlarna, och nästa gång blir det jätteskönt så jag kan bära hur länge som helst!!men övning ger ju färdighet säger de ju :D
Användarens profilbild
Av Dafe
Ja, övning ger helt klart färdighet! Och att man knyter noga varje gång. Jag låter det gå rätt långsamt att knyta, även om jag kan snabbare. Men det är liksom ändå bättre att det blir perfekt "varje gång" istället för slarvknyt som man går och stör sig på eller får knyta om.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Dafe skrev:Ja, övning ger helt klart färdighet! Och att man knyter noga varje gång. Jag låter det gå rätt långsamt att knyta, även om jag kan snabbare. Men det är liksom ändå bättre att det blir perfekt "varje gång" istället för slarvknyt som man går och stör sig på eller får knyta om.
ursäkta om jag kapar din tråd lite? men jag tycker jag knyter rätt noga varje gång (oftast..) men ändå blir det sååå olika resultat! men de senast tre-fyra gångerna har det faktiskt blivit ovanligt bra.. kanske börjar få in "knytet" :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Ja det lönar sig verkligen att vara noggrann, finns inget värre än en misslyckad knytning. :?
Användarens profilbild
Av sacha42
Dafe skrev:Ja, övning ger helt klart färdighet! Och att man knyter noga varje gång. Jag låter det gå rätt långsamt att knyta, även om jag kan snabbare. Men det är liksom ändå bättre att det blir perfekt "varje gång" istället för slarvknyt som man går och stör sig på eller får knyta om.
:iagree:
Användarens profilbild
Av Isanna
Efter ett tag så lär man ju sig även precis ju just en viss sjal man har ska knytas för att bli bäst. Det är olika från sjal till sjal tycker jag. :hmm:
Användarens profilbild
Av anna_eh
Ja ibland kan man knata runt på stan i flera timmar o det känns jättebekvämt med knytningen, andra gånger blir det inte lika bra o man får göra om det. Jag har inte burit på rygg så mkt o således inte övat så mkt på de knytningarna men jag tycker, men även om det är lättare att knyta på magen så kan det skilja sig åt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?