Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag åkte in till stan för att sälja min Iris (ska köpa en längre) idag. Skulle även gå en vända på stan men hade glömt ta med annan sjal eller ergo. Självklart blev det kris lagon tills vi var inne på Granit. Gick och bar drygt 11 kg kille på höften utan bärdon. *tungt* Spanade in deras "stor sjal" och frågade om man fick provknyta. Han satt ju som en smäck, klaaart över förväntan! Så jag köpte en grå sådan och knöt upp honom på magen direkt, nöööjd glad bebis! :) Personalen tyckte det var kul för de hade tydligen inte sett nån prova den innan.

Bar honom så drygt en timme utan problem, paus på Burgerking och sen bar jag nån timme till. Visst sviktade det lite, men sååå gosigt! Inte fullt lika bra som en vävd förstås, men bättre för bärande mage-mot-mage än med ergo eller ringsjal i alla fall tycker jag. :D

Den är mjuk, tunn och jättegosig. *gillar*
Senast redigerad av Dafe den tis apr 03, 2007 21:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Droppen
Vad kul!

"Stor sjal", vad betyder det :?: :hmm:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
undrar xå vad d är för sjal! men kul låter det iaf!!
Av Aelia
vad roligt :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
kul, bild :app:
Användarens profilbild
Av Dafe
Har fotat oss (T sover i den nu) men jag kan inte lägga ut bilder för Familjeliv verkar ligga nere? Sjalen är 4,4 lång och trots att Iris som var 4,7 blivit för kort för oss så räcker denna gott och väl, till och med med knut på magen! Den är ju så elastisk...

Den har väldigt avsmalnande ändar, mer än jag sett på nån annan sjal, men den funkar jättebra för oss! Pris 279:- och det är den absolut värd. Jag kan ju alltid låna ut den till folk jag känner som får barn sen... :D Eller använda den som tjejen i butiken tydligen gör, som "vanlig" sjal/halsduk!
Användarens profilbild
Av Dafe
Ja, alltså egentligen är den ju inte alls märkvärdig, en enkel gråmelerad trikåsjal liksom, ser ut som vilken trikåsjal som helst. :) Det enda speciella i så fall är väl att den har knytinstruktionerna tryckta på sjalen under smokingbältet och på påsen den kommer i. 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Dafe skrev:Ja, alltså egentligen är den ju inte alls märkvärdig, en enkel gråmelerad trikåsjal liksom, ser ut som vilken trikåsjal som helst. :) Det enda speciella i så fall är väl att den har knytinstruktionerna tryckta på sjalen under smokingbältet och på påsen den kommer i. 8)
jag har klämt på norkmedoos och jag tyckte de var fina och lite finurligt med knytinstruktionerna som var tryckt på sjalen :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
sacha42 skrev:
Dafe skrev:Ja, alltså egentligen är den ju inte alls märkvärdig, en enkel gråmelerad trikåsjal liksom, ser ut som vilken trikåsjal som helst. :) Det enda speciella i så fall är väl att den har knytinstruktionerna tryckta på sjalen under smokingbältet och på påsen den kommer i. 8)
jag har klämt på norkmedoos och jag tyckte de var fina och lite finurligt med knytinstruktionerna som var tryckt på sjalen :D
nä va kul! var ju faktiskt en riktigt bra idé!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ja så går det när man säljer den enda sjalen man hade med sig när man går ut på stan. :lol:
Irisen sitter som en smäck på mig och S. Fiiin schlaaal, sa S när hon såg Irisen.
kul med Granitsjalen! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Dafe
Här kommer två bilder på oss i granitsjalen! Stoor kille, drygt ett år nu! :) Han är röd och torr på kinderna just nu, så det är inte bara för att det är varmt i sjalen... ;)

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Dafe
ZaZi skrev:Ja så går det när man säljer den enda sjalen man hade med sig när man går ut på stan. :lol:
Irisen sitter som en smäck på mig och S. Fiiin schlaaal, sa S när hon såg Irisen.
kul med Granitsjalen! :tumsup:
Vad gulligt! :D Ja, vi saknar den redan, men vad gör man när den är för kort? :cry:
Användarens profilbild
Av aneeha
Åh, fiiin!! Precis i min smak.
Av surftrollet
Mysigt!

Jag tittade faktiskt efter den när jag var inne på Granit i Stockholm i lördags, men jag hittade den inte... Kanske lika bra det, maken tycker nog att jag är tillräckligt galen ändå ;) :roll:
Användarens profilbild
Av Dafe
esarina skrev:Mysigt!

Jag tittade faktiskt efter den när jag var inne på Granit i Stockholm i lördags, men jag hittade den inte... Kanske lika bra det, maken tycker nog att jag är tillräckligt galen ändå ;) :roll:
Du får se till att glömma bärdonen hemma nästa gång så att du också får panikköpa en mysig och billig granitsjal! :rock: :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?