Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eulalia
Efter att jag har börjat hänga på detta underbara forum så har jag liksom fått för mig att det kryllar av sjalbärande föräldrar i Sthlm och Sverige :) .

Och nu när jag är här för första gången med mitt lilla sjalbarn, hade jag förväntat mig att Stockholms gator skulle vara fyllda av sjalar i alla regnbågensfärger :wink: .

Men under snart två veckors tid har jag bara skådat babybjörnar och min egna olivgröna trikåsjal :shock: .

Var håller ni alla bärande, härliga människor hus :?:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Du får komma till sjalmetropolen Uppsala på utflykt!! :wink: Här kryllar det (ja kanske lite att ta i men nog ser man sjalar var och varannan dag i alla fall) minnsann av fina sjalar :wink: :lol: 8)
Användarens profilbild
Av annemi
Eulalia skrev: Var håller ni alla bärande, härliga människor hus :?:
Det har jag med undrat, och jag bor ju ändå i trakterna :? Men å andra sidan finns det ju rätt mycket folk här :wink:
Användarens profilbild
Av Veronikak
Mamasamueli skrev:I Göteborg kan man också stöta på en del sjalar - men desto fler babybjörnar. ;)
Ja, typ en gång om året förutom de sjalbärare som man har stämt träff med via sjalbarn...

Jag tror det är något år sedan jag spontant såg en sjal i Göteborg. Men en ergo såg jag i fredags och innan dess var det nog bara några månader sedan....
Användarens profilbild
Av sacha42
Eller får du komma upp till Ö-vik här är vi många sjalare i en liten stad. Så vi syns 8)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag ser aldrig ngr sjalar (eller selar) :cry: Och inte blir jag spanad heller....
Ändå rör jag mig ganska mkt både i Eskilstuna, Västerås och en del i Örebro.....
Tråkigt, tråkigt, tråkigt..... :(
Användarens profilbild
Av thanisa
Frida med Mea skrev:
Mamasamueli skrev:I Göteborg kan man också stöta på en del sjalar - men desto fler babybjörnar. ;)
Tycker du? Jag tycker att det är sällan man ser några. Ser man så är det trikåsjalar eller möjligtvis någon man redan känner.
Jag måste nog hålla med dig Frida, är i Göteborg en del och tycker det är förvånade lite sjalar som jag ser. Märkte en skillnad på sjalträff i mölndal jämfört med i Lund, i Mölndal var det mycket ergonomiska selar man såg, här är det mest just sjalar. Visst är det inte så mycket sjalar här nere heller, men någon sjal eller ergo brukar man se om man är ute på stan.
Användarens profilbild
Av svas
På måndagar brukar man se en och annan sjal på Skansen... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?