Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Har precis fått hem min fina Easy Care, mycket efterlängtad. Knyter V med omslutet kryss, på magen. Nu har han börjat med ett tricks där han tar spjärn med sina fötter mot mina ben. Dessutom viftar han en massa med benen. Följden blir att tyget mellan hans ben glider ihop och till slut inte alls går från knäveck till knäveck. Lite tröttsamt att justera hela tiden. Dags att börja med ryggknyt eller?
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag kunde typ inte knyta med Easyn alls innan jag tvättat den, den var för hal. Jag tror det är lösningen på problemet snarare än att knyta på ryggen, men ryggknyt är ju bra att kunna i alla fall.
Användarens profilbild
Av Linnea
jag gillar inte easy just pga av att den är lide glidig och sladdrig på nåt vis, när jag knutit ska det banne mig sitta!! men i ärlighetens namn ska ju sägas att easyn är mångas absoluta favoritsjal :wink:

prova att tvätta den som elin G sa, sen kanske inte stryka den utan mjuka upp den genom användning, sov med den och sitt på den i soffan :lol:
Användarens profilbild
Av naggie
Elin G skrev:Jag kunde typ inte knyta med Easyn alls innan jag tvättat den, den var för hal. Jag tror det är lösningen på problemet snarare än att knyta på ryggen, men ryggknyt är ju bra att kunna i alla fall.
:iagree: Japp, jättehal innan tvätt. Tvätta, torka och gärna mangla om du har möjlighet så kommer livet att kännas fantastiskt :vågen:
Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Tack för alla fina tips, ska genast göra som ni säger! :vågen:
Användarens profilbild
Av Helena
Ja usch, innan tvätt så är Easycare riktigt äcklig tycker jag. Men sen kan det vara så att en del barn rör sig mycket i sjalen, man får knyta hårt och vara noggrann.
Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Nu verkar det som om sonen har fått skavsår från easyn, igenom byxorna! Märkligt! :?
Användarens profilbild
Av naggie
dunderdonnan skrev:Nu verkar det som om sonen har fått skavsår från easyn, igenom byxorna! Märkligt! :?
:shock: hur då? Är du säker att det är från sjalen?
Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Ganska säker. Två gånger efter att jag har använt easyn har V fått ett 10 cm långt rött märke på ena benet på ett sätt som motsvarar sjalens placering på benet. Igenom byxorna som har varit av olika material. Det är jättekonstigt!!!
Användarens profilbild
Av naggie
dunderdonnan skrev:Ganska säker. Två gånger efter att jag har använt easyn har V fått ett 10 cm långt rött märke på ena benet på ett sätt som motsvarar sjalens placering på benet. Igenom byxorna som har varit av olika material. Det är jättekonstigt!!!
Jag är chockad :shock:
Har du tvättat den och så? Du kanske ska knyta hårdare för om barnet sitter för löst kan det ju åka fram och tillbaka av ens egna rörelser vilket skulle kunna förklara skavsåren.
Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Nej, jag har inte tvättat den ännu...väntar på tid i tvättstugan :wink: Ja, det var nog att jag knöt honom för löst. Han har börjat vifta väldigt mycket med benen på sistone.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?